Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Satu Hari Dua W.P.

Hari ni, satu hari Misz-ella jejak kaki ke dua W.P.  Tengahari ke WP Kuala Lumpur petangnya ke Wilayah Persekutuan Putrajaya.  Malamnya duduk kat Selangor diam-diam tak yah keluar jadi Driver keluar-masuk hantar anak tution sudah.

Paling best, petang tadi jumpa kawan lama, Ben, isteri dan anaknya Qhaliff yang dah sememangnya popular.  Berjam-jam jugak la kami sembang, first sebab lama tak jumpa, secondly sebab kita sembang pasal Kerja-kerja Blog.  Seriyus, tak puas bersembang dengan Zila dan tak puas bermain dengan anak Ben is Qhaliff yang comel dan keletah tu.  I panggil dia Baby panjang, sebab Qhaliff memang panjang dan tinggi, tak seperti maknya Zila yang kecik, molek macam Kc nih. Hihihi *perasan* Pertemuan petang tadi jugak disertai oleh dua orang wanita cantik dan semestinya my lovely bodyguard Si Aiman.  Nak tau apa cerita kita? Tunggu eh .. nanti kita updet.  Mata adalah tersangat mengantuk dan tak larat sebab hari ni menjamu mata di dua W.P. Esok kita cerita lagi ye. Byebye kawan-kawan.  Sebelum tido, jangan lupa basuh kaki.  Dengan lafaz Bismillah .. mari kita tidur. Opsss .. jangan lupa doa yang baik-baik sebelum tidur ye.

0 comments: