Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

EPHYRA @HALFEST




Buat pengguna-pengguna setia Ephyra mahupun mereka yang baru mahu mencuba, meh Misz-Ella nak bagitau Ephyra sekarang berada di HALFEST, Pusat Pameran Mines, Seri Kembangan dari 3-7 September 2014, Booth no. 495 & 504. Jom ramai-ramai pergi jom.

Misz-ella mula minum Ephyra sejak tahun 2012 dan sangat berpuashati dengan Ephyra ni. Alhamdulillah .. at the age of 41 masih kekal sehat, boleh ber 'aerodance' 1 hour non-stop dengan kawan-kawan .. boleh kekal aktif ke sana sini. Apalah yang penting dalam kehidupan selain dari tubuh badan yang sehat dan cergas, kan. Dan bonus tambahan adalah dengan mengamalkan Ephyra, kulit 'glowing shine-shine' .. kuku jadi kuat, tumit kaki merekah tak da lagi, otot-otot badan berpaut rapat menyokong satu sama lain kerana cukup 'collagen' nya. Buat sesiapa yang dah lupa, boleh baca Entry-entry Misz-ella di sini, sini dan sini.  Infact kalau you all rajin search perkataan Ephyra di blog Misz-ella ni, lagi banyak entry berkenaan Ephyra yang korang akan jumpa. So pegguna tegar Ephyra .. dan mereka-mereka yang baru mahu mengamalkan Ephyra, Lets Chekidauttt ..







2 comments:

Unknown said...

Ramai pengguna 2epyra yang puas hati dengan Epyra..

Alin Marlini said...

nak maintain minum tu yg payah...hehehe