Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Vitamin C untuk cantikkan korang ..

Hai pembaca budiman semua.  Assalamualaikum. Selamat Hari Selasa.  Dah tengah bulan sembilan. Sekejap je dah tengah bulan .. masa jalan 'non-stop' tak tunggu kita lah.  Appreciate every day .. do things that you want to do on the day you want to .. jangan tunggu esok-esok. Entah ada ke tidak esok untuk kita, kan.

Nak share dengan korang 'Testimoni' pembeli-pembeli Vitamin C. Terima Kasih banyak-banyak. Saya hepi lah bila awak semua hepi.  Yang penting kita sama-sama jaga kesihatan dan tambah hepi bila bonusnya dengan mengambill Vitamin C ni, kita dapat juga jaga kecantikan.  As for me, hanya ada 2 Vitamin yang i amalkan selama 2 tahun ni ~ Ephyra dan Vitamin C. Vitamin C Pahang Pharma 1000mg/100tabs hanya RM70 plus pos. Boleh guna selama 3 bulan. Dengan hanya RM20 sebulan untuk kulit yang glowing dan kesihatan yang 'superb' .. tiada lagi bersin-bersin .. antibodi badan pun lebih kuat dalam menentang penyakit selsema yang konfem la akan merimaskan kita. Berbaloi, kan.



So readers ... yang berminat sila Whatsapp Misz-ella kat 016-6223138, Cepat-cepat jangan lambat sebab ianya sangatlah laju dan laku. Bye.

2 comments:

Unknown said...

OO..ini rupanya rahsia kecantikan kakchik..;)

Dr K said...

yup..Vit C 1000mg by Pahang Pharma ni mmg terbaik...kat klinik saya pun ada..dan mmg saya prescribe utk patient2 yg ada eczema/ resdung...Alhamdullilah...ada byk improvement