Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Ella Working Day

Hai. Hai.

If you work 9 to 5 everyday, I dont.
Saya sesekali je pergi ofis.
I love my working terms.
I can work from home or anywhere ..
as long as I finished my task.
Thats the new millenium era way of working
Infact many international company has practised that
They chosed quality times not quantity time
They chosed to save the cost instead of bearing all the cost

Johor Bahru with my TP family ~ somewhere in August, I guess


Ammar was the Papparazzi ~ sampai hati kau ambik gambar curi akak. Tak sempat nak bagi kau senyuman manis. Haha.




Hari Raya Aidilfitri celebration 2015 ~ Heyyy I love my TP family. You people are Fun!! Seronok kerja dengan korang, korang dan korang. 6k sekian .. gambar-gambar hepi kita semua buat kenangan di hari tua. OK Bye.

0 comments: