Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Fun Dance Rabu, Kucing Comel, Mediheal Dress Code Red Mask


Hello .. hello ,.. blog,. Hai blog readers.

Omaigod .. I miss my blog so much. Been busy bekerja tanpa henti. Begitulah kehidupan seorang Misz-ella. Dia tak reti duduk diam. Ada je benda dia nak buat.


My Wednesday morning started with exercise. A closed friend said Sweating is sexy .. maka bergembira lah saya dengan baju basah disaluti peluh itu. Nikmatnya dapat mengeluarkan peluh ... OhMy .. so heaven hanya yang suka melenjan diri sahaja yang tau. So happy dapat bersenam. Sangat bahagia dapat menjaga kesihatan diri demi keluarga tercinta. Sangat gembira bila dapat menjaga Anugerah Allah SWT itu sebaiknya. Alhamdulillah.





Alahai kucing comel .. Kucing ni kan, macam tau-tau je tuan rumah adalah pencinta kucing. Maka bertepek lah dia di rumah saya, menikmati keindahan alam semulajadi taman tak semenggah saya ini and when i started to take her picture, she started to pose .. amboiiii .. comel gila!




Kejadian 2 minggu lepas .. dalam sibuk-sibuk, sempat Misz-ella merawat diri. This is Mediheal Dress Code Mask from Korea. Bersifat Anti-Aging dan melembapkan kulit. U can get this Unique and fun mask from Althea Korea by clicking this link. Thanks Althea Korea for being my sponsor.




The day that i went to support my friends Charity Sale at Bangsar Village, Kuala Lumpur. I considered myself as very lucky. Sentiasa dikelilingi oleh orang yang baik-baik yang sangat prihatian dan sayang pada insan kerdil bernama Misz-ella ni. Siapa lah saya, kan. Memang dalam hidup ini kita akan berjumpa dengan orang yang benci pada kita, memandang remeh dan rendah pada kita, tapi usah lah kita kenang mereka tu semua. Yang buruk tu, yang negatif tu, kita diamkan. Jangan kita fikirkan keburukan dan ke negatifan orang sangat ..lagi bagus kita fikirkan kebaikan dia, kebagusan dia. Kan semua manusia itu datang dengan kebaikan dan keburukan. Furthermore, kita semua ciptaan Dia. Bersyukur kita masih ada yang sayang walau dalam waktu yang sama ada juga yang benci. Life is like rainbow colours .. and like a roller coasters. Up and down. Ketawa sedih itu semua melengkap kan hidup kita. Ok Bye readers. I wanna do something else. Gonna up more and more entry, soon. Tq baca. Bye.

0 comments: