Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Rindu pada angin. Sakit. Kiss To The World.

Hello readers. Assalamualaikum.

Bagaimana Khamis? Mine not so 'manis' .. tak pe lah. Dalam hidup kena telan semua - pahit, kelat, masam, tawar dan yang paling diingini, semanis madu.


Misz-ella sebenar nya nak berkata dengan angin .. Sampaikan rasa Rindu ku pada dia yang disana. Kalau boleh, biar angin rindu
 itu menyapa tiap hela dan nafas nya. Kalau boleh, biar dia rasa hingga ke lubuk hati nya bahawa ada yang sedang setia menanti nya. Umm ok korang jangan spekulasi lebih-lebih k ..tak baik tau. Haha.

Baru-baru ni jatuh sakit .. satu badan sakit-sakit. Betul kata orang, sihat itu rahmat tapi sakit itu juga nikmat. Nikmat Allah bagi pada Misz-ella ialah ini adalah masa paling sesuai untuk rehat. Kalau tak sakit, I'm sure I tak duduk diam. Ada je benda nak dibuat. Alhamdulillah sakit itu datang dengan nikmat nya yang tersendiri - Off myself from any activity and return to Mom's.  Back to Mom is the happiest moment. Mom's house always meriah and fill with love. Kami nyanyi sama-sama, makan sama-sama, main game sama-sama, watch movie together and suddenly .. Hey its icecream man ... makan aiskrim sama-sama. I love my Hip Hop family. 

Mom has 6 new kittens. OhMyGod soo happy dapat main dengan si kecik ni. Tak tergambar seronok nya. Selesa ye Oreo tidur dalam beg botol air tu .. heaven sangat eh. 

We named this pose as "Kiss To The World". Lets fill this world with love and kisses. Imagine a world where everyone live happily, harmoniously, care and concern on each other. No hate. No anger. We only have love and care for each other. Ohhh in your dream Ella. In your dream. Dunia yang penuh keamanan dan penuh kasih sayang yang kau ingin itu tidak wujud di alam nyata. Its only in your fantasy *sad*

Hello readers .. my name is Dinie. I am one of Mama Ella's favourite bolster. Kalau balik rumah Mama, sure I cant go back to my place even our distance is less than 20km. Dinie definitely will drag me to overnight here and insisted we sleep together. And before she can be my good, comfort bolster she will be a naughty active bolster. OhMyGod Dinie .. you are so lovely. Oh yahh .. I miss Puteri. She stay in Klang for 10 days. Ummm .. rindu.

Menghampiri hujung tahun, I hope I will have more time rest with my family. I have been working too hard all this while. Nak slow down dan nikmati saat-saat indah bersama kesayangan. Ok bye. Nanti kita cerita lagi. Thank You baca. Bye.



0 comments: