Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Kinohimitsu Total Eyebright & Kinohimitsu Beauty Bar di Parkson Pavillion

Hai readers .. hari ni nak cerita tentang kecantikan. Ehem .. sapa tak suka cantik angkat tangan. Tak da makna nya .. semua suka nampak kemas dan cantik, kan.

OK lets talk about beautiful eyes in this Entry. Kinohimitsu, jenama popular yang tidak perlu diperkenalkan lagi telah membuka satu lagi 'Beauty Bar' iaitu di Parkson Pavillion selepas kejayaan Beauty Bar nya yang terdahulu di Parkson 1 Utama (Klang Valley) dan Imago Mall (Kota Kinabalu)

Kinohimitsu Beauty Bar yang menampilkan dekorasi penuh bergaya dan elegan bakal memberikan pelanggan pengalaman tambahan apabila pelanggan boleh melihat dan meninjau keperluan kecantikan dan kesihatan mereka dengan lebih selesa dimana mereka akan diberi 'personalised service' di Beauty Bar ini.



Majlis pembukaan 'Beauty Bar Kinohimitsu' di Parkson Pavillion telah dirasmikan oleh Ms. Tavia Yeung, artis terkenal Hong Kong. Dalam acara tersebut, Ms. Tavia turut berkongsi pengalaman beliau mengambil Eyebright Lutein yang mana dengan hanya selama 4 minggu, beliau telah berjaya mengatasi masalah mata kering dan tidak lagi mengalami simptom mata penat seperti dahulu.


Kinohimitsu Total Eyebright didatangkan dengan dua produk iaitu Kinohimitsu Eyebright Lutien  dan Kinohimitsu EyePro.



Kinohimitsu Total Eyebright - produk berinovasi dan pemakanan tambahan untuk kesihatan mata. Ia meningkatkan peredaran darah dan aliran oxygen ke mata. Hanya 1 sachet sehari diperlukan untuk mengurangkan lingkaran bawah hitam di bawah mata, untuk menambah kelembapan mata dan melindungai mata dari sinaran UV. Bahan utama nya ialah FloraGlo lutien dari bunga Marigold. Ia melindungi retina, menguatkan penglihatan mata dan menyuburkan mata. Minuman berperisa berry ini juga mengandungi ekstrak 'Maequi berry, algae dan purple rie disertai dengan lycopene dan beta-carotene'.








Kinohimitsu EyePro, 'a non-invasive botox wrinkle filler' yang telah dipaternkan bahan-bahannya, adalah kaya dengan ekstrak Acmella Oleracea, Kombucka, Collageneer, PhytoCellTec dan Cytobiol. Produk ini akan mengurangkan kedutan dalam jangkamasa 10 saat penggunaanya. Ia mengurangkan kesembapan  mata, mencerahkan lingkaran hitam di bawah mata dan menegangkan kawasan sekitar mata dalam masa hanya empat minggu.


Kesemua produk Kinohimitsu dibuat dari bahan semulajadi, bebas dari bahan pengawet dan bahan tambahan, bebas pewarna dan hormon. Ianya adalah 100% selamat dan dikilangkan di bawah kawalan mutu terpelihara berserta dengan HACCP dan disahkan Halal.




Ms. Tavia Yeung juga mengatakan bahawa jualan untuk 100 set pertama bagi produk ini akan disumbangkan ke Lion Parkson Foundation, sebuah organisasi yang banyak menyumbang ke badan-badan amal termasuk lah Malaysian Aids Council, Yayasan Budi Penyayang, MAKNA, BAKTI, National Disaster Fund, National Science Cebtre, Hospital dan sebagainya.

So readers, kalau mahu inginkan mata yang lebih sihat dan berkilauan, apa kata cuba kedua-dua produk ini. Misz-ella sedang amalkan meminum Kinohimitsu Total Eyebright .. baru beberapa hari je Misz-ella amalkan. Nanti I share the result ye. OK Bye readers. Thank you for reading.


0 comments: