Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Aplikasi Last Minute Booking (LMB) buat Kaki Travel semua

Hello kaki-kaki travel .. Entry ini khas buat anda semua.

Sometimes, we did some last minutes decision in travelling. For example, masa Misz-ella tiba-tiba harus terbang ke UK bulan Februari yang lalu. Or Suddenly .. tiba-tiba tanpa dirancang kita rasa nak pergi bercuti bersama keluarga tersayang. Nak cari Pakej Percutian di mana ye di saat-saat akhir ni? Well .. Last Minute Booking Apps could be an answer for you. 

Jom baca entry ni untuk kenal Last Minute Booking Apps dengan lebih lanjut lagi.


Last Minute Booking (LMB) ialah satu aplikasi sehenti kembara mudah (One a-Stop Travel Centre) yang dapat membantu mereka-mereka yang ingin pergi bercuti secara tiba-tiba mahupun dengan cara merancang dengan rapi.

Aplikasi LMB ini membantu kita menyelesaikan segala urusan seperti menempah tiket penerbangan, memilih pakej pelancongan serta lain-lain urusan berkaitan pelancongan dengan cara yang sangat mudah ~ Dengan hanya satu KLIK sahaja. 






Dan sudah semestinya lah segala-gala nya akan menjadi lebih mudah dengan memuat turun (download) aplikasi LMB ini dari Google Play atau Apple App Store.

Ada banyak Pakej percutian yang boleh ditawarkan di aplikasi LMB. Antara nya adalah :-










Wootssss ... Koh Samui .. Lombok and Taiwan!! Tiga-tiga destinasi percutian favorite Misz-ella. Misz-ella suka Lombok dan Koh Samui sebab saya memang pencinta pantai and I love Taiwan because Taiwan adalah negara yang mengamal kan LOHAS ~ Lifestyle of Healthy Living and Sustainability dan ketiga-tiga tempat percutian kesukaan Misz-ella ada di Aplikasi LMB. Download, tekan dan jom layan perasaan ke tempat percutian kesukaan kita. Opsss .. not enough!! Terus book lah, kan .. mari jadikan ianya kenyataan.


Selain dari itu, Aplikasi LMB juga adalah sangat aktif dan 'up-to-date' serta mengikut perkembangan trend pelancongan terkini. Sebagai contoh :-



Turut terlibat dengan rancangan promosi pelancongan bertaraf nasional seperti MATTA Fair.  Heyyy this is good .. update on MATTA Fair promo boleh didapati di hujung jari .. dengan hanya menekan apliaksi LMB di telefon bimbit kita. Senang, mudah dan jimat masa, kan.



 Aplikasi LMB turut sentiasa mengadakan Jualan Murah. Well .. Well .. Well .. its so wallet friendly. Who dont like SALE, right .. tambahan lagi bila SALE itu boleh didapati dengan hanya menekan aplikasi LMB di telefon bimbit kita. Wahhhh ... hebat!





Tengok tu .. bermacam Pakej percutian boleh didapati di aplikasi LMB ~ Pakej Libur, Pakej Segera, Pakej berkaitan dengan Promosi-promosi bertaraf nasional seperti MATTA Fair, Hotel Booking, Flight Booking dan macam-macam lagi. Mudah, kan.

Apa yang kita perlu lakukan adalah :-
  • download Aplikasi LMB ini
  • KLIK pada Senarai Pakej-pakej Percutian yang kita ingini 
  • Atau hotel yang kita ingini ~ sekiranya mencari hotel sahaja
  • Atau penerbangan yang kita ~ sekiranya mencari tiket penerbangan sahaja
Maklumat lengkap tentang Carian tersebut ada tertera di Aplikasi LMB. Well .. sangat mudah. I found it very Travel Friendly instead of perlu pergi ke laman web atau Aplikasi yang berlainan untuk merancang percutian, yang ni kita perlu ke Aplikasi LMB sahaja. Everything is there .. tak perlu lagi mencari di mana-mana .. segalanya ada di Aplikasi LMB.







So guys, jangan lupa download Aplikasi LMB di telefon bimbit anda untuk memudahkan urusan percutian kita. Holidaying is fun and easy with LMB lah.

For more information please feel free to visit Last Minute Booking Facebook here or visit their Website at http://lastminutebooking.com.my

Lets do it guys .. plan or book your Holiday with LMB, k.

0 comments: