Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Maybelline Make It Happen

Hai my pretty readers. 

Hello to wanita-wanita cantik yang sedang membaca entry ini. This entry is for you. Yahh .. Cantik adalah sangat subjektif. Definisi cantik itu sendiri terlalu luas. Buat Misz-ella, saya percaya pada kecantikan dalaman. Dalaman yang cantik, jiwa yang cantik akan dengan sendirinya menyerlahkan seri di wajah kita.

Tak percaya? OK think about this .. Lets say kita memang cantik, berdandan rapi tapi hati kita gundah gulana, sedih dan tidak cantik .. percayalah yang seri wajah tidak akan naik. Mana nak naik seri kalau hati sedih, kan. Percayalah kalau dalaman kita cantik, airmuka sentiasa tenang, senyuman sentiasa terukir di wajah, tambahan pulak berdandan kemas dan rapi .. OK you are perfect, I tell you. 


Back to the title of the entry, Maybelline Jenama Mekap No. 1 Malaysia baru-baru ini telah melancarkan Slogan baru ~ MAKE IT HAPPEN, khas untuk memberi inspirasi kepada para gadis yag sedang mengejar impian mereka.

Yahhh .. I still remember slogan Maybelline yang lama ~ "Maybe she's born with it, maybe it's Maybelline" but now 'MAKE IT HAPPEN". Slogan baru ini adalah langkah pihak Maybelline New York untuk memotivasikan para gadis di Malaysia mengejar impian tanpa rasa takut sebaliknya dengan penuh keyakinan, positif dan kreatif dengan penggunaan mekap. Well, I have to admit that mekap menyerlahkan lagi penampilan dan dapat meningkatkan keyakinan diri. Betul tak?

Bersempena dengan pelancaran Slogan baru tersebut, Maybelline New York turut menampilkan sekumpulan wanita yang memiliki semangat 'MAKE IT HAPPEN' yang digelar gadis 'IT" .. diambil dari perkataan kedua slogan tersebut 'MAKE IT HAPPEN'

Mereka datang dari latar belakang yang berbeza tetapi berkongsi semangat yang sama iaitu mencapai matlamat hidup mereka. Antara Gadis 'IT' tersebut termasuklah peserta peringkat akhir rancangan Asia's Next Top Model 4, di mana Maybelline New York adalah penaja rasmi bagi mekap pertandingan tersebut.

Tiga orang finalis Asia's Next Top Model iaitu satu-satunya peserta dari Malaysia Nuraini Mohd Noor atau nama manjanya Tuti, Angie Tan dari Singapura dan Adilah dari Indonesia turut memeriahkan majlis pelancaran Slogan baru tersebut.


Ketiga-tiga mereka telah diserlahkan kecantikannya oleh Jurumekap Steven Sunny. Ohhh I love Steven Sunny. A few times attended event yang dia ada dan hasil sentuhan tangan Steven Sunny tersangatlah 'magic' .. disertai dengan mekap dari Maybelline .. This two combination really 'MAKE IT HAPPEN' 



Tuti dalam perkongsiannya mengatakan bahawa rangkaian produk Maybelline yang pelbagai membolehkan beliau berkreatif dalam menentukan penampilan beliau setiap hari. Samada gaya seksi dan menggoda, anggun dan elegan atau cergas dan bertenaga .. Tuti hanya perlu melihat cermin, pilih produk Maybelline dan 'MAKE IT HAPPEN'. Bagi Tuti, segalanya mungkin selagi beliau berani berimaginasi dan mengejar impian termasuklah menjadi top model Asia yang akan datang.





Steven Sunny dan Maybelline sedang menata rias wajah peserta Asia's Next Top Model. With Maybelline, we 'MAKE IT HAPPEN'



Sebahagian dari Gadis IT semasa pelancaran slogan baru Maybelline 'MAKE IT HAPPEN'


Congratulations to Maybelline on the new slogan. 


Kempen 'MAKE IT HAPPEN' turut disertai oleh pihak Guardian Malaysia. So if you all nak rasa how to 'MAKE IT HAPPEN' cepat-cepat ke Mid Valley Centre Court sehingga 10 April ini atau lawati semua rangkaian Guardian. 


We can 'MAKE IT HAPPEN' ladies, trust me.

Maklumat lanjut tentang kuasa transformasi melalui solekan Maybelline boleh didapati di www.facebook.com/MaybellineMalaysia. Dont forget to check it out, ladies. We can 'MAKE IT HAPPEN' 







0 comments: