Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Ayam KFC Kari-Kari Rangup bersempena Ramadan


Hello peminat-peminat ayam KFC. Hummm .. KFC. Ayam goreng kesayangan Misz-ella dan famili.

Masa kecik-kecik dulu, kalau makan ayam KFC, berebut! Like ohh today is KFC day? Yeayy!! Yahh .. KFC sangat nostalgic for me and my family. Makan KFC ramai-ramai dengan adik beradik satu masa kecik dulu adalah sangat best!

Seperti biasa, setiap tahun KFC turut meraikan kedatangan bulan Ramadan yang mulia ini dengan membawakan 'Ayam KFC Kari-Kari Rangup' untuk dinikmati bersama keluarga sewaktu berbuka puasa nanti.


Puan Sharifah Musainah, Pengurus Besar QSR Brands (M) Holdings Sdn Bhd dan Cik Angelina Villanueva, Pengurus Besar (Senior) KFC Marketing pada hari pelancaran.




Dengan 'tagline' PENUH RASA, PENUH KESYUKURAN, Ayam KFC berperisa kari ini disaluti pelbagai rempah ratus yang menepati citarasa penggemar-pengemar kari dan didatangkan dengan dua saiz iaitu Combo dan Bucket Combo.








Dengan harga serendah RM12.90 *combo meal* kita boleh dapatkan pilihan samada mahukan Nasi Colonel atau Kentang Goreng untuk dinikmati bersama 2 keping KFC Kari-kari Rangup, coleslaw (Regular) dan Air Fruity Mango Peach Sjora.






Bermula dengan  RM46.90 kita akan dapat menikmati hidangan 'Bucket Combo' yang lebih besar ~ 9 atau 15 keping ayam KFC Kari-kari Rangup, coleslaw (besar), mash potato (besar) dan sebotol Pepsi bersaiz 1.5 litre.





Misz-ella dan Anastasia dari Rentak Sejuta



Ayam KFC Kari-kari Rangup boleh didapati di semua rangkaian restoran KFC bermula dari 31 Mei 2016, sementara stok masih ada.

Untuk maklumat lanjut, jangan lupa layari www.kfc.com.my  *Nota : Harga jualan mungkin berbeza di sesetengah lokasi*

Opsss belum habis lagi, ada lagi berita menarik.  Bersempena dengan Ramadan, KFC ada sesuatu untuk kita semua iaitu KFC Mat Syukor!

Mat Syukor adalah watak animasi KFC yag akan memeriahkan lagi suasana Ramadan kita dengan berkongsi pelbagai tip-tip bernas sepanjang bulan Ramadan ini.

So nak tau apa kata si Mat Syukor kepada kita semua? Jom follow laman web KFC di www.kfc.com.my atau #KFCMatSyukor

Juga akan diadakan Peraduan #KFCKipKamKariOn di Facebook, Instagram DAN Twitter,dimana kita boleh hantar tip-tip Ramadan dalam ayat paling kreatif dan berpeluang memenangi  "weekly KFC Buka Puasa / Raya Dining treats (worth RM200 each)"

Untuk maklumat lanjut silalah ke Facebook KFC di sini atau #KFCKipKamKariOn. Ok Misz-ella dah habis berkongsi info-info tentang KFC Kari-Kari Rangup dengan korang semua so apa lagi .. Selamat Mencuba!

0 comments: