Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

D24 terbaek ....

Citer lama da ... x kesah la ...
janji aku dpt kenang detik2 yg aku spend dgn kwn2 kesygnku 
kt Blog aku ni ...
mana la tau ...
kot2 1 ari nnti aku hilang ingatan ker ..
aku tgk la blk detik2 tu kt sini
x pn sok2 umur aku x pjg ker ..
blh la korang kenang dtik2 prsabahatan kita kt sini
hehehe ...

1 of the day lst wk gi mkn Durian D24 dgn kwn2
Uui .. sedap, lemak brkrim ... dsukai rmai
Eh .. cam iklan lak .. hehe ...

Pilih kt situ ... mkn kt situ ..
Senang !!

 Dlm rmai2 ni, kn ... Yanty a.k.a. Ms Pinky mkn plg skit
dia mkn seulas jer ... ko x bape suka ye dik ??
Aku dgn K zana biasa jer ... Mary plg byk ..
dia mmg camtu ..
 apa2 dia buat dia msti all out
kalo mkn ... biar smpai kenyang dn puas
kalo exercise .. biar all out smpai lencun suar dn baju
kalo kuar rmh ... biar smpai mlm bru nk blik
kalo ketawa ... biar all out smpai blh dgr kat rmh ku !!
kalo tido ... biar lasak smpai jatuh katil !!! hahaha ...

kalo mkn durian .. biar smpai demam !!
hahaha ... lwak arr ko Mary ...
tu mknanya dia ni brsungguh2 ... stuju tk??
hahaha ... apa da aku p citer psl Mary kt sni ...
nk wat cmna .. dh tntu arr byk bnda kitorg buat sma2 ...
yg len jgn jeles erk ...

Citer durian blik arr .. ke laut btl la aku nih ...
Sedap tul D24 ni kwn2 .. dulu2 rega durian mahal sgt
tp la ni .. x la mahal mana pun ..
RM6 je sekilo
kitorg bkn gi jauh pn ... kt S.B. luar jer ...

Hehe ... suka la ... dh lma plan nih ..
lst2 trtunai jgak hasrat kita eh kwn2 ..




0 comments: