Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Selamat Datang Julai


Skjp je dh brakhir separuh tahun yg prtama, kn

Selamat Dtg Julai
Every year, kedtgan Julai adalah sgt dtggu2 ...
cos July is a special mnth for me and my fmily
byk kejadian2 penting dlm family brlaku dlm bln Julai

I was born in 3rd July ...
3rd July is also a special day fr my sister, ky...
she hd her 1st experienced as a mum on the same date
so aku brkongsi trikh lahir yg sama dgn anak buahku, Amir Izzat
I still rmmber ... 14 yrs ago .. 3.7.1996 ...
the whole fmily nervous dn excited mnnti kelahiran ahli bru
degil bdk ni ... mak dia dh skit brhari2 ... tp tetap dia x nk kuar
at last ... operation ... tu je jln yg ada
I still rmmber .. Mama mntak maaf kt aku sbb x wish Hpy Bday 
dia takut aku kcik ati .. tp aku paham .. bkn aku seorg ....
pd thun2 brikutnya ... aku dn Amir Izzat meraikan Hari Istimewa kmi brsama ..

So 3rd July .. is a special day fr me, my sister n Amir Izzat

Amir Izzat - 14 tahun slps dilahirkan 
Dh bsar dh ko ye nak ...
tringat knangan msa bdk br2 ni bby dulu ...

13th July ... Bday Mama & Jijai

Ky, Aishah, Mama, Jai dn aku
Hari Raya Per1 tahun lps

Jijai ni BIL ky n anak angkat mak aku
mulanya kitrog brjiran kt San Peng dulu
lst2 abg dia kwin dgn ky ..
dr anak angkat jd sedara la jwbnya ... hehe ..

Aku, mama dn Amir celebrating our bday tgether
Rasanya ni 8 thn yg lalu kot ...
muda lg aku msa nih .. hehehe ..
Evry yr wthout miss ... we wll clebrate our bday tgether ..
lst year we had a dinner @ Williams ... n Jijai were there too
In my fmily ... bday, mther's day, fther's day ..
adalah tarikh2 pnting yg wajib diingati of each fmily mmbers
Aku ingat sume bday SIL and BIL ..
same goes wth the rest ...
so ... if u wnt to be 1 of my fmily mmber ..
bnda2 cmni korang kena ambik berat
ko bygkn .. mak aku hafal bday anak, cucu dn mnantu2 dia ...
tp apa2 pon .. quota dh penuh beb ...
adk beradik aku sume dh kawin ...
yg blh dtmbh quota cucu jer ..
hehehe ...

So .. Selamat datang July.  Aku smbut kdtgnmu dgn penuh kesyukuran.
Semoga hari2 mndtg kita lbh dirahmati dn diberkati Allah S.W.T.
Amin.










0 comments: