Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Perfume oh perfume ....

I luv perfume n i am a perfume collector.  I also like to gve people perfume as a present.  Suka la dpt buat org hepi dn wangi ... smpai mak aku yg x keja dok rmh pn aku hdiahkn perfume, perfume mhal lak tu.  Nk bgi mama wngi ... best sikit kalo cium mama ... x da la bau bawang .. hehe ... Lst mth aku bli 3 prfume dr kwn Kk Senah yg keja as promoter.  best oo ...  Korang pn msti suka perfume, kn. Mana ada org suka busuk, tul tak kwn2 ?? hehe ...

Biasanya aku suka perfume yg baunya manis2 ... perempuan mstilah kna manis slalu, kn.  Normally aku akan beli perfume kt counter2 .. jrg la aku nk beli perfume yg bkn2 nih.  Actually aku ni mmg jenis org yg vry prticular tau ... bkn brlagak ke .. apa ke ... cuma mmg karakter aku mmg camtu.  Apa2 pn yg aku buat dn beli msti aku nk yg terbaik skali ... x nk main tngkp muat je, pd aku byr lbh skit x pe yg penting aku puas ati.  N then dlm mmbeli perfume tu aku x penah stick to 1 brnd only, kebykan perfume kt counter2 tu sume aku dh penah ada.  Yg aku x penah try 1 drop je ... nape entah ... x mnarik prhatianku arr ............

Antara perfume2 yg aku ada ...


Lagi ...


Botol2 perfume yg dh kosong ... syg nk buang ...

Mggu lpas jmpa D ... Aku mmg dh lma tau dia jual perfume tp x penah brminat nk beli.  Kn aku ni Minah prticular ... suka bli kt counter2 ... Tp when she always call .. citer psl perfume dia .. akhirnya trbuka jgak atiku utk mmbeli dr dia.  Try  je la .. kalo aku x suka pn aku blh bgi kwn2 aku ke ... mak aku ke ... jnji aku dpt tlg dia.  Yg tu pn satu lg karakter aku jgak ... suka beli pastu bgi org.  So aku suruh dia bwk perfume2 yg aku dh bgi nma kt dia.  Skali aku try ... alamak ... best2 ko bau dia ... Sdap sgt.  Senin ari tu aku pkai gi opis ... Mmmm .. wanginya ... setanding dgn yg dijual di counter2 arr ... tp hrganya jauh lbih murah ...  jauhhhhhh sgt tau !!  Trkezut aku !!  Lsting plak tu baunya.  Pgi spray smpai ke petang msih brbau wangi lgi ... Bgus jgak eh ... Cuba korang tgk gmbr2 kt bwh ...


  Dia buat dlm bntuk pen ... cute sgt


Can see clearer the brand, kn ...
Actually sume perfume2 ni aku dh ada kt rmh tp nk gak try yg kwn aku nya nih!!

Just nk infrom ... kalau u olls brminat nk jual perfume nih .. means that ko beli byk2 pastu jual balik ... she cn give u a gd price.  Jst call or email me i can direct u to her ... Serius murah n sgt2 brbaloi2 !! The best part is perfumenya sgt2 tahan lama dn best !!  Korang caya la ckp aku sbb aku ni sgt2 cerewet bab2 camni ...




5 comments:

Anonymous said...

sapa spesis dgn akula ko..pntang jumpa perfume..tahap fanatik aku kalu xda duit nk makan pun xpa jnji dapat beli pfume..skg tidakk lagik..nasib baik D jual pfume save sikit budget aku..tq D...

Misz-ella said...

Babe .. Prfume adalah item yg patut kita jimat2kn di dlm keadaan ekonomi camni .. btl tak ??

Cik Bambam said...

menarek tul perfume bentuk pen tuhhh!!huhu

neni izazi said...

mana nak dapat perfume pen tu???manariknya...comel jer...

Alin said...

Kak Chik..Alin pun suker kumpul...makan tahun nak abih tu...

Kalau kat Bandung ada kedai perfume yg sejibik bau memang mantap...murah pulak...