Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Pagi Jumaat yg kalut ...

Hai korang ...
dh Jumaat dh korang ..
mana2 yg keja 5 days a wk tu esok cuti
yeay .. yeay .. x yah bngun awal
x yah kejar punch card .. best kn ??
Slamat brcuti utk korang eh 
Watever pn korang buat ... korang tke cre tau
Aku esok off la korang ..
tp aku off kat opis jer .. yg len2 on cam biasa ...
malah aku akan bngun lbih awal dr ari2 bkerja ...
ada tmpt nk dtuju ... hehe ...




This wk vry bz arr  fren .. semlm ptg tgh2 stress
ttiba D telepon aku
molek sgt la tu D .. ko cam tau2 je aku prlukn seseorg
apa lgik ?? aku pn luahkn sume kt dia
pdhal dia kol nk citer len ... hehehe ...
Tq D ... seb baik ada ko ...
susah nk dpt kwn yg paham kita nih ...



Pagi Jumaat ni aku lmbt weih .. trafik jem dr Dsara Damai
smpai2 jer, opis boi ku udah tggu
dh settle ngan dia, ky kol. Dia ni satu2nya kakak aku
aku layan la citer2 fmili plak ...
almst 1 hour jgak la aku layan dia ..
nk wat cmna, kn
ari ni kita layan org .. sok2 org lak layan kita
btl tak kwn2 ???

Half loads of pprwork sttle this mrg
trkejar2 aku ...
Anther half aku buat belah petang
Fuih !! lega ... dh x byk dh ni
Mna2 yg bleh cfwd tu senin la bru aku buat
Capek sgguh !!


 


0 comments: