Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Tak sedap badan ...

X sedap badan la ...
last nite aku cramp
dh la aku tido sorang2 .... sakit sgt tau ..
semlm ujan ptg .... dinginnya bwk smpai ke mlm
i slept vry late ... dkt 1.30am kot ..
pastu 4.30 pgi trjaga
cramp betis sblh kiri  ... trganggu tidurku
cheh .. x jdi sleeping beauty aku mlm nih
bila dh ok sikit aku smbung tido
7.40 aku bngun ... 8.20 aku start enjin .. gi keja ..
pastu smpai tghari ni betis kiri masih rsa x selesa

Muka maintain wlpun sbnrnya x sdap bdn
(bikin wyg btl la .. hehe)

X best arr cmni ...
Napa eh muscle cramp trjadi ??
sejuk kot ??  kurang calsium ke ??
Tp aku bru buat med chek up
calsium cukup ...
Ke sbb aku overstress the body ??
Eleh ... BB tu lgi aktif
ari2 brlari ... aku takat goyang2 jer ..
hehehe ...
Nape eh ??
rasa lenguh2 dr lutut ke bwh
It's ok la kn ...
esok2 ok la tu kot ...




0 comments: