Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Isnin dtg lgi ...

Welcome Monday n Gd mrning korang ... hw was yr lst wk??  Ok dak??  Ermmm ... aku biasa aje.  Tp ada la sehari dua tu i was so busy with my work ... mmmm .. 10.30 mlm bru smpai rmh.  Skali skala x pa ... slalu2x x leh ... nt gd .. nt gd. Hehehe ...


Mggu lps, kn .. 3 hari aku dpt blik b4 6pm.  Kiranya smpai rmh dlm kul 6.30 arr ... biasanya aku smpai rmh dh dkt2 nk Maghrib so 6.30 tu kira awal la beb.  Bila dh set akunya mind nk blik, kn ... aku wat2 x dgr je bnyi intercom telefon ku.  Biasa arr opis aku ni.  Siang2x x busy sgt cos PM sume kt site ... dh ptg2 bru dorang msuk opis n start to gve instruction .. tu yg jrg2 dpt blik awal.  Nk wat cmna .. dh mmg cmtu enviromnment keja kt sni cmtu ... aku dh 14 taun .. paham sgt dah. 

Other than that everything was ok.  Infact aku brjaya gak x travel mana2 lst wiken.  Anak Angah aku kna demam campak so camping dibatalkan.  Dpt la aku brsantai wth my fmily je.  Ahad tu dpt gak aku mnunaikn hasrat Aiman utk mnonton Karate Kid kt 1U.  Kalo ikutkn atiku nk tgk citer len tp x pe la.  Apa2 hal anak dulu .. mine kalo x smpat aku bli CD je nnti.  No hal .. x mati pn kalo x dpt tgk wyg.  Hehe ...  small matter je tu. 

This week apa la cabaran yg mnunggu kita eh ??  Yg pstinya anak2 kita dh start sklh blik.  So ... msti sume yg brgelar ibu @ mama @ mak  @ umi dan yg seangkatan dgnnya start balik la sibuk pgi2 ... nk wat quick breakfast ...nk kejut anak bngun tidor ... nk make sure anak2 ready utk ke sklh ... especially yg sklh pgi tu, kn.  Apa2 pn korang i wish u ols all the best.  Moga minggu ni mmbawa lbh keceriaan pd hidup kita sume.  Moga lbh byk berita baik ...  moga korang sume sihat ... pendek kata aku doakn yg baik2 la buat kita sume ... ok korang .. pjg btl aku menceceh .. C u in the nxt entry ya ... Bye ...

0 comments: