Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Demam Sejuk ...


Korang ...
ni nk citer skit
Ari yg aku berangin tu, kn ...
malamnya aku demam sejuk ...
nape entah tetiba bdn rasa sejuk sgt ...
tetiba je tau aku rasa cmtu .. nape eh ??

Wey ...
Ada ke demam sejuk ??
biasanya kita dgr demam panas je, kn ??

Mlm tu aku tido x bkak kipas dn aircon
 siap slubung dgn selimut lgi
dn kerana x sedap bdan tu
letak je kepala aku trus lena smpai ke pagi ..
biasanya aku susah sgt nk tido ..
tgk tu kwn2 ...
Tuhan bgi nikmat dn dugaan dlm wktu yg sama
dia bgi nikmat senang tidor
dn dugaan sakit utk aku yg susah nk sakit dn slalunya susah nk tido ni
Alhamdulillah ...

Mgkn sbb siang tu aku x sehat  ..
so antibodi bdn n body tmperature ada drop skit kot ..
aku agak je la .. aku bknnya Dktor pn ..
tu yg rasa sejuk 1 badan ... seb baik x melarat
sok pgi bangun blh gi keja ... 
Alhamdulillah ...
Ptgnya dh blh gi aerobik ...
Alhamdulillah ...



0 comments: