Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Santai aje ....

x da wat apa pn ... brsantai je kt rmh.  nk kta mnghadap tv ... x jgak ... x minat arr dok lma2 dpn tv.  yg pastinya bangun pagi sapu lantai, mop rmh atas dn rmh bwh ... mesin kain 3, 4 round ... eleh ... biasa arr tu, kn, korang pn camtu kot ...  x da pe yg gempaknya pun ... hehe ...

yg sbnrnya aku bru blik kul 1.30 pgi td.  dkt 2 pgi bru dpt pejamkn mata.  Sabtu mlm tu fmili aku, fmili ky, aishah & benno, mama, abah dn Mary  gi lepak2 kt I-City Shah Alam.  Dh lama plan nk gi ctu tp semedang postpone.  So mngenangkn kitorg blm buat celebration fr Fthers Day, mka semuanya brsetuju la nk brkumpul di sna.

semlm siang keja, mlmnya kuar smpai ke pgi ... tu yg ari Ahad cmni x buat apa2 ....  nk tgk wyg bru lgi gi mggu lpas ... nk gi spa malas ... so brsantai je la kt rmh ... Syok jgak eh sesekali brsantai2 camni.  Aku slalu ada je aktiviti ... jrg dpt berehat2 camni, so peluang yg ada tu ... apa lgi ... jgn dilepaskn.  Kesian rmh aku ni, slalu sgt trabai ... sib ko la rmh dpt tuan mcm aku....  x pe ... tday i take cre i gve 100% attn to u eh ... hehe ..




0 comments: