Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Utara Semenanjung & Sempadan - Day 2, Prt 1

Smbung lgi ye kwn2 ... Hari ke 2 ni dmulakn dgn bfast Nasi lemak dn Nasi Berempah.  Nasi lagi??  Adoi ... kt KL aku bfast biskut lemak + nescafe O jer.  Kt sini aku dbaja dgn Nasi Lemak dn Nescafe brsusu oleh famili2 ku.   Amboi2x ... mkin subur la aku camnih ... hehehe ... x pa arr ... famili2 pnya psl aku rela dibaja .. pasni aku kna workout double trouble arr ...  hehehe ..

 Destinasi pr1 :- Wang Kelian dan Satun, Thailand

Bru lpas cross border ... 

 Cuaca di sempadan adalah sgt2 panas ke kwn2

 Aiman dn Amir ...

Sedap gak keropok leko kt Satun ni.  Byk kitorg borong

 Mama tgh bngkus Teh Ais dan Sirap Bandung.  Aku
nk beli dgn bekas2 air tu skali tp dia x nk jual ... hehehe ...

Dua beradik ni tgh plih jam 

Cute payung yg Amir dn Haqeem pkai, kn.    

 Carik tmpt brteduh.  Brpeluh smpai basah baju

Burger Malaysia tp dlm bahasa Siam ...  hehehe ..
Urusniaga djlnkn dlm RM dn Baht shj.

Lama kitorg kt sni.  Aku byk beli mknan2 Siam spt Kacang Koh Kae, Kueh Beras, Sos Thai, Kerepek Labu, mcm2 mknan lgi la aku beli ... baju2, kasut, hndbag aku x beli pon ... x da yg sesuai dgnku.  Hehehe ...Pnya la panas cuaca di sempadan nih. Aku mnum brgelas2 air kelapa muda tp masih x hilang jgak dahaga ... Yg aku frust 1 jer ... aku x smpat mkn SomTam.  SomTam is my favorite Thai food slain dari Tomyam. Biasanya kalau ke sempadan aku msti akan carik SomTam tp this time x sempat la ... aku sibuk sgt mlayan anak2 buah ditambah plak dgn cuaca yg panas dn org yg ramai ... It's ok la.  X trkilan pn .. hehehe .. Aku tgk Mama, Ky dn yg lain2 hepi sgt dpt brjln2 camni.  Mcm2 dorang beli ... baju tidor la, bju sukan, hndbag, kasut.  Bagus2x yg penting korang sume hepi dn puasati.  Dh jln jauh2 kalau blik nnti ada yg x puasati x syok la kn.  Aku x kesah .. aku ok ajer apa2 pn.  Lgpn aku lbh selesa dn enjoy shopping di 1U atau KLCC.  Hehehe .. 

0 comments: