Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Jom Baca

Misz-ella memang suka membaca.  Kan orang kata membaca itu amalan mulia. Tapi pastikan bahan bacaan yang kita pilih itu bermutu, berkualiti dan memberi manfaat kepada kita, walaupun hanya sebuah buku cerita. Membaca jambatan ilmu.  Membaca membuka minda kita pada perkara-perkara yang selama ini kita tak tau.  Membaca merubah cara pemikiran kita dan membaca juga sering buat Misz-ella leka dan lupa dunia.  Unfortunately, dalam rumah ini, hanya Misz-ella yang suka membaca.  Yg lagi dua orang, jsngan mimpi.  We dont share the same hobby.





Di mana-mana pun boleh  .. sanggup lepak kat Food court sorang-sorang kerana tak mampu menolak hasrat hati.  Bacalah .. and gained something from it.

Rupa-rupanya Apek depan tu pun macam i juga.  Tak dan-dan tunggu balik untuk teruskan bacaan.  Hello Apek .. kita geng lah. Hihihi.

* Peminat Novelis Melur Jelita?* Tunggu Novel baru dia Jumaat ini. I dah tak sabar ok .. excited dah ni.









10 comments:

mummy_ayu said...

Kan....???? Membaca tu bagua..
Sama la...ayu pun tak sabar nak baca My Pi...best!!

Unknown said...

tak kisah dekat mana-mana pun nak membaca :)

Unknown said...

daz pon suke baca novel tapi jarang2 beli ..

Hanis Azla said...

Salam kakcik..

wah.. banyaknya novel.. bestkan membaca ni.. dapat feeling2.. dapat ilmu.. yg penting dapat isi masa lapang dgn cara yang berfaedah..

Ati Masrif said...

salam ella,

makin comel lah dia tu

kita ni kalau novel ...slow sikit...boleh sambung lagi..hehe

Izwa Kamaruddin said...

yess..membacai tu sgt best!

Amin A. R said...

Saya pun suka membaca jugak.....gimmefive!
**best kan novel asam pedas untuk dia tu :)

siti nur atieqah said...

betul tu.. Dari membaca, bnyk pengetahuan yg kita dapat. Memandangkn eiqa seorg yg jenis duduk rumah je, jadi dengan membacalah dapat menghubungkan eiqa dengan dunia luar..

momnsofea said...

Best nyer tgk novel x sabar nk g pesta buku nih dh kump duit hanya nak g beli buku n novel...insyaallah hari ahad kita serbu beramai ramai.

Irfa said...

kalau dekat boleh tumpang baca :)