Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

P.E.N.A.T.

Hari yang penat.  Jarang Misz-ella rasa penat macamni tapi harini memang lah terasa akan kepenatannya.

Mungkin kerana cuaca yang panas? Ataukah kerana bulan yang datang?
Atau kerana minda yang sibuk berfikir tanpa hentinya?

Apapun, bila kita penat, itu tandanya Allah SWT suruh kita rehat.
So .. Sila la R.E.H.A.T.

SELAMAT MALAM kawan-kawan.

3 comments:

ummi aqilah (LM) said...

Salam KC, moga pagi ni dah hilang segala kepenatan itu. Kdg2 penat minda lebih teruk dari penat badan ..

Irfa said...

kdg2 penat otak plus penat badan
itu yg terasa sangatttttttttt PENAT

Diana Rashid said...

kita pun rasa nak rehat..tapi baru nak rehat,renggang2 otot....Ibu!!!!!oh anak...hehehhe