Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

With Love

Hai .. actually i am very tired. But very happy.  So i decided to share something with my readers.

In life, whatever we do .. do it seikhlas hati.  Do it cos u want to do it. Not because you are forced to do it. Then the result is superb. Do it with Love .. orang yang menerima boleh rasa.

Cooked with Love
Ikan Sembilang Asam Tempoyak, Gorengan Campur dan Sayur Sawi feveret me. Hurmmm . habis diet ke laut. Tehehehe.

Ikan Siakap Sweet Sour, Buncis, Karot goreng Tempe dan Ayam Goreng Kunyit.
Nyumm Nyumm Nyumm .. Sekali hadap habis.  Molek la tu. I dont like carry forward lauk cos its not fresh. Nak bagi makan kesayangan haruslah yang segar, kan.  I masuk dapur siang malam pun tak pe .. i tak rasa penat cos i do it with love.

Love. Love. Love.
That is the keyword and secret to sustain and maintain what we are doing in life. I dont feel tired because i like, enjoy and love doing it. 

After finished my session at Pasar Tani Shah Alam, i drove home, send Aiman then went out again with Mek Ti. Destination :- Alam Sentral & Anggerik Mall, Shah Alam and i was home only by 6:30pm. Lepas tu i mop lantai, kemas rumah dan macam-macam lagi.  
 Even tired, i am very happy .. spending quality times with kesayangan is a big therapy for me.  Alhamdulillah.  Allah bagi kekuatan untuk appreciate moments in life tanpa rungutan. Cos i'm happy and love doing it.

 And i wrote this Entry with my love feelings to my Blog.
Suka apa yang kita buat. Enjoy membuatnya. Penat pun tak rasa .. itu lah saya.
Ok Bye.  Sekian Entry berciri 'Kongsi Rasa dengan korang semua'. Thank you baca. Byee.





7 comments:

Cik Puan Rara said...

amboiiii pg pg dh tgk makanan sodappp.haih terliur nyaaaa

Kniedaz said...

something done with love, great tips KC... ^_^

Rai Ourkizuna said...

perghh.. cekal akak.. nak kekuatan macam akak jugak.. saya balik semalam terus macam nak pengsan.. makan malam pun ala kadar je.. kejam betul ibu dia..hehehe..

CikLily Putih said...

kasi resipi ikan sweet sour, nampak cam sedap je...

Kesuma Angsana said...

KC ni sibuk2 pun masak menu mcm2 N sedap2 pulak tu ! msak dari hati with love yer KC

JunAina said...

KC setuju sangat selagi kita buat dengan kasih sayang kita akan happy sebab dapat happykan orang2 yg kita sayang jugak...

Irfa said...

btul,buta benda kita suka
akan rasa bersemangat dan x bosan ;)