Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Retak Kekasih Hati

Ok sedih. Sangat sedih. Sebab kekasih hati mengalami keretakan gara-gara kecederaan.  Eksidennya kecik je tapi lukanya melukakan hati ini *sobs*

Akibat jatuh sikit, timbul segaris.
Dah mula meragam.  So manja la you.
Forever, Samsung will be my favorite.
User friendly, gambar cantik, application banyak .. i love Samsung very much.
Misz-ella udate Entry pun guna handphone Samsung jenama kesayangan Misz-ella ni. Without handphone my life will be very lonely .. without Samsung i will be sad and sedih you know .. *sobs*



3 comments:

anyss said...

Assalamualaikum,
Alaaaaaa nape gitu?

teleponku (bukan samsung) ahad lepas jatuh gedebuh (kali ke 4 @ 5) jatuh kot. kali ni padam terus hu hu huhu buka bateri, hempas2 ke lantai sekali, pasang balik ----> tetiba berfungsi dengan AUMMMMMM macam tak pernah gegar otak.

Nasib baik! kalau tak puasa setahun nak beli note 3 ;)

silalah tabah hati ya...

Kesuma Angsana said...

hehehe.. dah kenapa tu KC!

kakyon said...

gambar tengah dln hp tu comel ler..