Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Diwali, Aerodance & Makan

Public Holiday harini.  Suka la korang, kan .. today tak perlu fikir office matters .. boleh manja di tilam gebu dengan lebih lama .. boleh spend more quality time with kesayangan .. boleh terjah shopping mall, boleh bermalas-malasan dan bersantaian.  Boleh buat macam-macam harini, kan. 

Last night selfie - Suka sangat exercise waktu malam.  Kurang suka bersenam di waktu siang.

Happy Diwali @ Deepavali Blog readers.  Nice Punjabi Suit i bought in Jaipur, India last April.

This little girl came to our Aero class last night, send by her father.  Nama apa dik? Nurul Fasya Munirah. Umur berapa? 7 tahun. Kenapa nak exercise? Dah gemuk. Ohh comel.  Sungguh la comel si Adik .. umur 7 tahun dah ada kesedaran untuk bersenam sebab dah gemuk, katanya. So readers .. sila check tummy masing-masing .. kurus ke gemuk kita? If rasa gemuk, buat la sesuatu ye. Bersenam kerana kita sayangkan tubuh badan yang dianugerahkan kepada kita.  That's the main point of exercise, OK.

Semangkuk Bihun Kung-Fu lepas exercise makan 6 orang. Aku cuit situ, dia cuit sini .. seronok makan berjemaah.  Well .. taking too much calories alone is not good so its better to pass the bowl around. 

OK bye. Got to go and do something else. Jap lagi nak keluar dengan Kesayangan.  Makan, makan dan makan .. raikan kehidupan dengan makanan tapi ingat .. jangan lupa bersenam.  Love yourself, love your body, OK. Bye.

3 comments:

Diana Rashid said...

Boleh je naka makan ..kan kakchik..tapi berpada2..orang kata berhenti sebelum kenyang..jadi nak berhenti sebelum kenyang tu makan kongsi2 la..heheh

Blog Owner said...

AsSalam Misz-ella,

Flawless betul kulit muka.. Suka tengok..

Sebab tu terpanggil untuk komen di sini.. >_<

Miera Nadhirah Tan said...

Awesome... I am impressed... and it was great meeting you earlier... hugs.