Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Life Kita Semua

Aku rasa aku bertuah .. kerana punya hidup yang sangat meriah.  Keluarga, kawan-kawan .. melengkapkan sebuah kehidupan.


Life also is full of flavours .. sepedas makanan di Restoran Korea dan bermacam lagi perisanya


Ada masa se pahit secawan kopi .. walau Pahit tapi penyeri.  Walau pahit tetap nak lagi.

Ada ketika semanis 'lovely pavlova' buatan Qeah dan Ekin yang buat saya tersenyum hepi.

Yang pastinya hidup memang ada banyak warna macam Kek Lapis Sarawak ini.  Terima Kasih Encik yang budiman kerana sudi terbangkan Kek ini buat saya.

Hidup adalah sebuah perjalanan. Ada yang jalannya lurus .. ada yang jalannya agak berliku.  Walau bagaimana corak dan jalan hidup kita .. terus lah melangkah. Pahit, manis, masam kau telan dengan ikhlas dan redha.  Be thankful with those flavours cos by the end of the day,  it gives you an unvaluable experience.  It makes you a stronger and better person .. and at the end, those flavors makes you SMILE.

8 comments:

Diana Rashid said...

wah..meleleh pavlova dia..:)

Amanda Suria said...

aduhai...falsafah Kakcik Ella...sekali ngan gambar makanan semua...memang menggiurkan...ok..den diet..

Hudson Hah said...

Miss Ella, sharing your experiences in your Journey of Life with your readers will definitely Inspire, Motivate and Encourage many to spice up in their Life.

Congratulations to you for being Successful in Surfing through the Waves of Life.

TQVM for sharing and being a Mentor to Empower many readers out there (including me) to go beyond.

Warmest Regards,
Hudson

Misz-ella Ismail said...

@amanda suria .. den dgn makanan tak mungkin dipisahkan. Hehe.

Misz-ella Ismail said...

@diana .. mai sini kc belanja

Misz-ella Ismail said...

@Hudson,

Tq for reading. Keep on coming ya.

Miera Nadhirah Tan said...

Awesome... I am impressed... and it was great meeting you earlier... hugs...

Nurul Ain Zulkarnaind said...

pavlova ituuuuu

hai.. masuk blog kc mesti meleleh air liur hehehe