Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Koleksi Tudung Wawa Zainal, Jualan Hujung minggu dan Hari Pelepasan Am di Galeri Hajra

Hello hai readers .. Hijabista especially. Salam hari Jumaat yang barakah.

OK Hijabistas .. this entry is specially for you. Galeri Hajra is doing a special sale for all of you on every weekend starting from 16/4/2016 till the beginning of Ramadhan.






Kesemua koleksi Tudung di Galeri Hajra akan dijual murah pada setiap hari Sabtu dan Ahad dan juga pada hari cuti pelepasan Am. Menarik, kan. Yes it is .. sangat menarik sebab pada hujung minggu dan hari cuti sahaja lah biasanya kita berpeluang untuk membeli belah.


Look at the price .. Instant 65 Lyla dijual pada harga RM34.20 sahaja berbanding dengan harga asal RM65.00 .. Wow! huge saving for our pocket!


Galeri Hajra juga telah membawa Duta terbarunya Wawa Zainal ke majlis 'Meet & Greet session' pada 16 April 2016 baru-baru ini ke Galeri Hajra Bangi. Ololololo Wawa Zainal .. manis, ayu dan sangat mesra dengan peminat-peminatnya .. pandang tak jemu!



Wawa Zainal dengan model-model lain pada majlis 'Meet 7 Greet' tersebut


Misz-ella diberitahu yang antara Top sales di Galeri Hajra adalah Koleksi Instant Nelly Bubble Wawa Zainal. Banyak pilihan warna menarik, kain tak panas dan sangat senang dipakai


Instant Juliana Wawa Zainal pun best!


Jenis yang instant sarung-sarung begini buat Hijabista yang always busy and on the go pun ada juga. Banyak pilihan ada di Galeri Hajra


Heyyy ... look at the price slash! Jimat RM20.00 tu korang .. ohhh .. dengan tawaran istimewa dari Galeri Hajra, looks like kita boleh bertudung baru setiap hari. Murahlah korang ..


Further mark down price ~ From RM78.00 to RM22.00 .. Amazing price, good quality dan paling penting, apa yang Misz-ella rasa adalah shopping di Galeri Hajra adalah sangat selesa. 





Sila lah cuci mata dengan gambar-gambar ini dan bolehlah bergegas ke sana selepas ini .. tiap hujung minggu ada sale! LIKE! LIKE! I LIKE SALE! 



Suasana shopping sangat selesa. Friendly staff, pilihan tudung adalah sangat banyak dan harga jualan murah adalah sangat ... AWESOME!


Warna? Phewwww .. my eyes see rainbow colours! Serious banyak pilihan you all .. You will never go back empty hands here.




Lagi koleksi tudung-tudung di Galeri Hajra


My favourite


Cantik, kan bila tudung plain begini ditambah 'blink blink' .. tambah seri dan tambah glam lah si pemakai nya nanti .. baju simple pun tak apa sebab dari atas sudah berkelip-kelip berseri dan semua nya ada di Galeri Hajra dan paling menarik bila ianya dijual murah pada harga istimewa setiap hujung minggu dan hari pelepasan am.Well .. look like tiada masalah jika kita mahu bertudung baru hari-hari ..


Another my favourite is Wide Shawl Glitters .. look at the price readers .. its so-so cheap. Sangat murah! Beli sehelai dua dan boleh diperaga ke mana sahaja.




Berita baik buat peminat-peminat Wawa Zainal, nantikan kemunculan beliau di Galeri Hajra Shah Alam pada 30 April 2016. Sambil shopping dalam suasana yang selesa, harga yang sangat-sangat berpatutan sambil beramah mesra dengan Wawa Zainal. What an awesome shopping in Galeri Hajra, kan. So korang semua cepat-cepat jom kita save budget so that we can shop at Galeri Hajra every weekend and public holiday. Sangat berbaloi. Sangat best. Confirm korang tak menyesal punya!


Opsss sebelum Misz-ella terlupa, koleksi tudung Galeri Hajra juga boleh didapati online di www.hajraonline.my atau boleh dibeli melalui whatsappp di 011-10637864 tapi sebelum tu sila layari semua koleksi tudung di instagram.com/galerihajra atau layari Facebook Galeri Tudung Hajra di https://m.facebook.com/GaleriHajraofficial OK lah Misz-ella terkagum sekejap disitu dengan keprihatinan Galeri Hajra dalam memenuhi impian peminat-peminatnya. Tak dapat ke Galeri, order melalui Whatsapp pun boleh. Superb servis lah!


Before Misz-ella end this Entry, lets see this ... Tudung Instant Bubble Wanie ini dijual pada harga 3 helai RM100 sahaja di Galeri Hajra pada setiap hujung minggu dan hari pelepasan am. Soft, sweet, the price is very pocket friendly and this double loop instant bubble wanie is so easy to use and make me felt in love with it .. serious cantik dan best la tudung-tudung Galeri Hajra ni. 

So korang, cepat-cepat sebelum terlambat jom kita ke Galeri Hajra. Dont miss the sales .. lets bertudung baru hari-hari you alls .. only with Galeri Tudung Hajra.  Lets check it out, k.


* Some photos credit to my Whatsapp Group friends ~ Thanks Mieza, Norfa, Ayna, Ruby dan Kolin *muahhh*





1 comments:

Hanny Abdullh said...

Memang cantik2 tudung diaorg ni dgn bermacam pilihan warna..
Sis baru ni pun dok beli kat shah alam