Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

New LUX Classic Collection with Fine Fragrances

One evening, Blog Misz-ella was invited for LUX Showcases - Fine Fragrances Collection.  Tq Faten kerana mencalonkan Blog Misz-ella. Berlokasikan Hotel 5 bintang iaitu Sunway Hotel Resorts & Spa, i fetched Faten and drove there. Saja keluar awal to avoid the jem and Yeszz .. the traffic is so clear.

On the way to Sunway Resorts Hotel & Spa. Mekap sendiri, Recycle baju lama. Rambut my friend Kay tolong 'blow'. 



Me and Faten

Suasana dalam function room is soooo romantic

Misz-ella bawak Mek Ti buat peneman

Antara 'Body Wash' keluaran LUX yang diinspirasikan dari minyak wangi terkenal dunia ~ I love the sweet smell.  Sapa la tak suka wangi, kan.


Bunga dan wangi memang selamanya Sejati, kan. Dimana ada bunga, disitulah wujud kewangiannya. Maka bunga-bunga yang harum dan cantik adalah antara ramuan di dalam LUX Body wash ini.




\
Pengacara Cheryl Samad yang sangat comel, manis dan spontan.

We were among the earliest so dapat tempat duduk betul-betul belakang meja VVIP.

Pengacara Cheryl Samad yang kecik molek and very the friendly


Temubual dengan Duta Lux - Nur Fazura. Dorang borak macam kat rumah. So cute.

Then followed by the LUX new Ambasaddor, Bunga Cinta Lestari and her husband Ashraf Sinclair.  Its a very interesting session whereby Bunga and Ashraf shared their stories on how they always ignite the spark of their love after marriage. Spending quality times together .. melakukan perkara-perkara yang boleh menyemarakkan api cinta yang sedia ada.  Perghhhh .. romantiknya si Bunga dan lakinya. Tehehehe.

Then .. Perasmian LUX baru dengan wangian eksklusif

Semarakkan cinta anda dengan 5 wangian eksklusif seperti LUX Soft touch, LUX Velvet touch, LUX Magical Spell, LUX White Impress dan LUX Aqua Sparkle. Omaigoddddd .. wangian mandian LUX yang diinspirasikan dari perfume-perfume terkenal di dunia ini adalah sangat harum dan best!! The new Lux Classic Collection with Fine Fragrances ini boleh didapati di semua Pasaraya Terkemuka dengan harga RM17.90 untuk 950ml dan 220ml berharga RM6.00 manakala Refill pack 600ml hanya RM8.90 sahaja.  Jangan buang botol ok .. kita refill sahaja ye kawan-kawan ..


Then Bunga Cinta Lestari menyanyi

Temubual dengan Fazura yang lawa.  Seriyus suka tengok muka Wanita Melayu tak kacuk mana-mana camni. Cantik asli dan ori .. and she is very friendly. Even katanya tak makan apa-apa lagi dari pagi .. but she still smiles and Thank Youuuuu ... Dia suka cakap Thank you. Good. Good. I suka orang yang pandai berterima kasih. So sapa-sapa tak suka cakap Thank you macam Fazura dan kita sila amalkan ye. Thank Youuuuuu ... Tehehehe.

Ahaiiii .. lawanya Fazura

Muka Melayu sejati kan

Bloggers and Reporters

Ada sesiapa tak kenal LUX? Jenama terkemuka yang dah wujud dari tahun 1925 dan sudah disertai oleh Wajah-wajah terkemuka dunia seperti Elizabeth Taylor, Marilyn Monroe, Aishwarya Rai, Shu Qi, Amy Mastura, Shiela Majid, Fauziah Latiff, Erra Fazira dan Duta sedia ada, Nur Fazura.

Sempena perasmian tersebut, LUX menganjurkan Pertandingan "Ignite the Spark" melalui Facebook dari 28hb April 2014 hingga 6 Julai 2014.  Very simple and easy steps ~ Peserta hanya perlu berkongsi gambar bagaimana mereka menyemarakkan cinta mereka bersama kesayangan disertai dengan "short caption on the romantic moment".  The best three photos with the best caption will be selected as winners dan hadiahnya adalah :-

Percutian Romantik ke Itali bernilai RM17,000-00
Percutian ke Maldives bernilai RM9,000.00
DAN
Percutian ke Bali bernilai RM4,000.00

Dan paling menarik, hadiah-hadiah tersebut adalah untuk anda dan kesayangan.

Banyak lagi hadiah-hadiah menarik menanti anda.  Jangan lupa lawati laman ini untuk lebih dan lebih lagi informasi. So korang korang dan korang ... jom kita join Contest ni dan jom berangan untuk menang dan bercuti ke Itali, Maldives and Bali. Perghhh .. perghhh .. perghh.. best nih.

So its weekend now, masa dimana kebanyakan dari kita akan bersantai dengan kesayangan semua.  Ambil gambar banyak-banyak .. pilih yang terbaik dan jangan lupa tambah "caption" pastu masuk "Ignite the Spark Contest" ye kawan-kawan. Ok dah.  Selamat Berhujung Minggu. Tq for reading. Byee.



2 comments:

yanamib said...

fazura mmg sgt cantik..sy pn sukaaaaaa tgk gbr2 dia kt ig..huhu~

wow contest tu..hadiah tu..wowww!!! terus cr idea nk pose gbr lomantik mcm mana..hahaha :p

Mama Zharfan said...

beshnya :)