Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Guardian People's Choice Award 2015

Hello peminat-peminat Guardian.



Guardian .. pharmacy, health and beauty retail chain brings back its highly popular People's Choice Award 2015 .. sebuah Pertandingan dimana pengguna berpeluang untuk mengundi jenama kesukaan mereka sambil memenangi hadiah-hadiah hebat. Tahun ini, peserta berpeluang untuk memenangi hadiah berjumlah RM50,000 termasuk Pakej Pelancongan ke Australia sebagai Hadiah Utama.

The Contest which has been running for 14 consecutive years, has recently introduced Teens Choice Award bagi menghargai golongan remaja yang semakin bijak membuat pilihan dan menjaga kesihatan, kecantikan dan peribadi diri mereka.

Ms. Adeline Wong dalam ucapannya mengatakan bahawa sejak diperkenalkan 14 tahun yang lalu, Guardian People's Choice Award telah berkembang dengan jayanya dan semakin popular dikalangan pengguna tahun demi tahun. 

Diantara Hadiah-hadiah menarik menanti peserta People's Choice Award Vote & Win tahun ini adalah :-

1 X Hadiah Utama   : Pakej Melancong ke Australia bernilai RM10,000
10XHadiah Pertama : Petronas Gift Cards bernilai RM1,000
20XHadiah Kedua    : Guardian Gift Voucher bernilai RM300
30XHadiah Ketiga    : Giant Gift Voucher bernilai RM100
50 Hadiah Saguhati : Guardian Gift Voucher bernilai RM50

Guardian People's Choice Award pada tahun ini bermula pada 4hb April 2015 dan berakhir pada 28hb April 2015. Untuk melayakkan diri memasuki pertandingan ini, pembeli hanya perlu berbelanja di rangkaian Guardian atau secara online tanpa dikenakan had perbelanjaan minimum. Pembeli boleh menghantar penyertaan melalui Borang Penyertaan yang boleh didapati di rangkaian Guardian atau melayari www.facebook.com.guardianmalaysia untuk mendaftar dan mengundi jenama pilihan mereka secara online. 

Bagi Kategori baru iaitu Teens Choice Award Category, peserta haruslah berusia diantara 13 hingga 19 tahun bagi melayakkan diri mengundi produk kegemaran mereka.  Guardian telah memperuntukkan Hadiah menarik iaitu MacBook Air 13-inchi berjumlah RM3,499 sebagai Hadiah Utama manakala 2 pemenang pertama pula akan menerima iPhohe6 bernilai RM2,549 setiap satu dan pemenang Hadiah kedua pula akan memenangi PlayStation 4 bernilai RM1,549 menjadikan jumlah keseluruhan hadiah untuk dimenangi adalah RM10,000. Tambah menarik lagi ialah bagi kategori Teen Choice Award ini, tiada pembelian disyaratkan.

Tahun ini, terdapat 60 kategori dan hampir 300 produk untuk People's Choice Award dan Teen Choice Award dari produk penjagaan rambut, penjagaan muka, barangan peribadi, kosmetik, produk kecantikan, kebersihan, makanan tambahan dan ubat-ubatan, produk bagi Ibu dan Anak, 'Confectionary' dan juga produk aksesori rumah dipertandingkan.

Guardian juga telah memperkenalkan Segmen baru tahun ini iaitu Pertandingan Selfie dengan LINE Camera. Dengan pembelian mana-mana produk yang dicalonkan di rangkaian Guardian mahupun secara Online, pengguna layak untuk menyertai Pertandingan Selfie dengan LINE Camera ini dan berpeluang memenangi hadiah bernilai RM10,000.

Diantara hadiah-hadiahnya adalah :-
1 X Hadiah Utama : iPhone 6 bernilai RM2,549
1 X Hadiah Pertama : Canon Powershot bernilai RM999
10XHadiah Kedua : E-Voucher Guardian bernilai RM100 setiap satu
100 Hadiah Saguhati : LINE Dolls bernilai RM60 setiap satu

Maklumat lanjut berkenaan Pertandingan ini, boleh didapati di www.guardianmalaysia.com/selfie manakala maklumat lanjut berkenaan Guardian People's Choice Award pula boleh didapati dengan melayari www.guardian.com.my

Pada Majlis pengumuman Guardian People's Choice Award bersama Media dan Blogger 3hb April yang lalu, para media dan blogger berpeluang untuk mengenali produk-produk di rangkaian Guardian melalui "Media/Bloggers Challenge" dimana kami perlu melekatkan Jigsaw puzzle yang diletakkan di antara produk-produk. Kami perlu mencari lokasi puzzle tersebut berpandukan kepada 'clue-clue' yang diberikan dan setelah 16 puzzle tersebut dikumpul, kami perlu melekatkan puzzle-puzzle tersebut membentuk logo Pertandingan Guardian People's Choice Award 2015. OK .. Misz-ella tak menang but we had so much fun running around Guardian The Curve searching for the puzzle. Yang menariknya, 'clue-clue' yang diberikan sangat berinformasi dan membuatkan kami lebih mengenali produk-produk di rangkaian Guardian ini. Thank you Guardian for organising the event. We sweat healthily and had lots of fun!!


Three pretty Bloggers who won the Game with their completed puzzle. Congrats Rane, Miriam and Mai Sarah.

Some of the Bloggers during the Event

So pelanggan-pelanggan rangkaian Guardian, Guardian is rewarding you guys now. Jangan lupa membeli barangan sambil menyertai pertandingan ini ye. Sangat senang .. you all hanya perlu mengundi produk kegemaran anda dan lets hope for Win .. Win and Win!! Misz-ella pun dah mengundi so lets join me. Mana tau bertuah, kan.


3 comments:

Unknown said...

hadiah2 semua nya buat mata terbeliak...lumayan...lagi2 ada iphone ..hehhe

Kak Vit said...

hadiahnya besttt..!

Suria Amanda said...

KC....x ajak kiter pun tau.....bestnya kalau dapat join.....ok2 terjah guardian pi shopping..ada je nak beli grocerries...