Tuesday, September 21, 2010

Abang-abang hitam metalik dan menawan ..

Dulu kelibat diaorg ni selalu nmpak kat UIA je. Student la katakan. Skrg brsepah2 .. kat mana2 pun ada.

Dgr cite ramai gadis2 Melayu tergoda dgn diaorg. Not suprise lah. Heidi Klum model terkenal dunia pun jatuh cinta dan kawin dgn Seal. Khloe Kardashian kawin dgn Lamar Odom. Kakak dia si Kim pun dulu bercinta dgn Reggie (dah lama break ni .. ), Kimora Lee Simmons pun sama. Ha .. tgk tu .. ramai kan yg trgoda dgn diaorg.

Agaknya betul kot Abg2 Hitam Metalik (Negro) ni ada daya tarikan yg kuat. Mulut manis romantis giler versi madu + gula kot diaorg ni?

So .. wahai Lelaki-lelaki Melayu terakhir yg kacak brgaya dan masih 'bachelor' .. nampaknya saingan korang bukan calang2 org. Jgn kata gadis2 melayu .. Jelitawan dunia pun boleh trgoda. Hahaha .. Jadi bujang tua la korang.
.

P/s :- Rupa2nya betul yang hitam itu menawan dan metallic berkilat itu mahal!! Hahaha ..



7 comments:

diana said...

saye pun suke yang bermulut manis tapi
rupa paras tetap jadi salah satu pilihan..
hahahhaaa

SURIA AMANDA said...

apa pun jejaka tulin melayu gak menjadi pilihan..adik Lisa ckp lelaki jambu ramai giler kat U dia..itupun satu hal...tapi pelik la..si hitam tu jugak jadi pilahn awek malaysia..apa yang spesel?

kakchik@ella said...

Diana ..

betul3 (ala-ala upin dan ipin) hehe..

kakchik@ella said...

Suria ..

kak ela pun tak tau .. kena tanya aweks yg trgoda tu le .. hehe ..

tajnur said...

Assalamualaikum
Tak mengapa, walaupun ramai lelaki Melayu terakhir jadi bujang tua, tetapi akhirnya kita percaya perempuan2 Melayu terakhir tetap jua bagaikan seluang pulang ke laut...

kakchik@ella said...

tajnur ..

btl3. Apa2 pun lelaki melayu jugak yg terbaek !! hehe ..

Kay Masingan said...

orang kulit hitam ni biasanya bermulut manis- tu yang gadis2 melayu suka. kalau betul kulit hitam tu sayang n jaga pasangan melayu mereka tdk apa. kan itu namanya jodoh. tapi kalau saja dipikat untuk dijadikan keldai kuda mcaman? itu yang bahaya tu.

jom bagi idea kat sini.idea elakkan bankrap?