Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Alahai badan ..

Sakit siot. Baru 3 minggu tinggal class dah sakit sana-sini. Nampak sangat aku dah tua.

Coach tak bagi can langsung ..  5 .. 6 .. 7 .. 8 !! ha .. camtu la dia jerit .. hehe ..

Aku rasa ni la class yg paling mendera + 'fun' sekali. Bkn salah coach, badan aku yg terlebih manja sebab dah rehat terlalu lama .. tu yg rasa cam kena dera. Nak habiskan 'pumping' 8 kali pun terkehel, pada hal dlm byk2 'floor exercise' tu yg paling aku suka. Hehe ..

'Fun' pulak sebab step sume tunggang langgang!! hahaha .. Nak sehat punya pasal, aku redha kena dera. Hehe ..


2 comments:

Unknown said...

sama-sama..
weekend nih nak start cycling balik.. nak kena beli seat baru.. seat yg ada dah "keras" sakittt...
kuman "melayang" Entry

Misz-ella said...

Good Kuman. Sok2 kita cycling sama2 eh. Lamanya tak mengayuh beskal. hehe ..