Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Hadiah dari Encik ... (Sila baca titik2 itu sebagai dot dot dot)


Encik ... (Saya panggil Encik ... sebab saya tak tau nama Encik yg sebenar .. hehe ..)

Mekaceh byk2 sbb bagi saya Kek lapis warna warni yg dikirim melalui Professor Dr. Rozana. Kabarnya kek tersebut dibuat sndiri oleh 'Madam' Encik.

Encik ... ialah 'readers' pertama yg bagi saya hadiah berupa makanan (cam tau2 je saya suka makan .. hehe) Buat org yg sume sapu dan tak memilih macam saya .. kek tu masuk dlm kategori sedap dan lazat (Madam jgn marah .. saya ni mmg jenis telus dan terus .. hehe) ..

Alahai .. dah la jadi peminat misteri saya sampai sanggup mendera mata,  kirim pulak kek lapis warna warni kepada Professor dgn pesanan 'Jgn lupa bagi Ella' .. terharu la saya Encik ... Sebab tu saya sanggup buat Entry Penghargaan utk Encik malam2 camni. Saya takut lupa kalo diperam lama2, maklum la ... saya suka makan kepala ikan dan kdg2 terminum air bersemut .. itu pasal graf pelupa saya ada naik sikit 'lately'. Hehe ..

Professor Dr. Rozana ... tima kaceh byk2 sebab mencadangkan blog saya ini kepada Encik ... beberapa bulan yg lalu sebab sejak itu, Encik ... telah mnjadi pengunjung tetap blog saya tanpa jemu. Tima kaceh juga sebab sudi berkawan dgn saya yg byk kekurangan dan bukan lah pandai sangat ni. Saya sgt mengkagumi sikap Professor yg sangat 'low profile' dan merendah diri. Saya suka sgt dengar cerita2 Professor tentang ragam2 student Professor yg brwarna-warni (Course Professor ni susah dan stress gila tahap 'Ultraman Taro' hehe ..) Kalo time 'marking paper marathon' tu .. saya rindu giler dgn Professor, sebab kesibukan dan keasyikan Professor melayan kertas2 tersebut membuatkan Professor lupa dunia dan SMS saya pun Professor susah nak layan... hahaha ...

Ala .. penat la buat entry suku formal camni. Saya ni sgt2 sempoi orgnya .. tak reti nak berbunga2 .. reti pakai ranting je. Sesekali wat entry camni .. rasa mcm bukan saya pulak. Hehe ..

Time kaseh sekali lagi. Saya harap Encik ... dan Professor akan 'Keep on reading ye'. Hehe ..




0 comments: