Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Sungguh aku penat !!

Kalau semlm seharian aku brmalas-malasan, hari ini aku penat habis-habisan, sampaikan tak sempat memenuhi undangan Mak Hanis Zalikha agar dtg ke sambutan Birthday Hafiz pada hari ni. Trbayag-bayang sms Kak Nani 'Ella dtg tau .. jgn tak dtg'. Alahai .. so sorry kak. Saya kuar masuk rmh 2, 3 kali ari ni. Saya sndiri frust tak dpt dtg .. Jgn marah ye kak .. Sok2 ella akan dtg jgak jmpa akak .. Hehe ...

Selain penat badan .. aku jugak penat makan!! Ha .. ambek ko .. punya la mnjaga mkn slama sebulan ..tetiba je aku trpaksa makan .. makan .. dan makan !!  Sib baik nxt week aerobic class dh start balik. Yeszz.. mari kita bakar itu kalori brsama2 .. hehe ..

Ok la korang. Aku nak gi solat Maghrib ni. Hope to c u in my next entry ya ... Bye..

0 comments: