Abang-abang hitam metalik dan menawan ..

Tuesday, September 21, 2010

Dulu kelibat diaorg ni selalu nmpak kat UIA je. Student la katakan. Skrg brsepah2 .. kat mana2 pun ada.

Dgr cite ramai gadis2 Melayu tergoda dgn diaorg. Not suprise lah. Heidi Klum model terkenal dunia pun jatuh cinta dan kawin dgn Seal. Khloe Kardashian kawin dgn Lamar Odom. Kakak dia si Kim pun dulu bercinta dgn Reggie (dah lama break ni .. ), Kimora Lee Simmons pun sama. Ha .. tgk tu .. ramai kan yg trgoda dgn diaorg.

Agaknya betul kot Abg2 Hitam Metalik (Negro) ni ada daya tarikan yg kuat. Mulut manis romantis giler versi madu + gula kot diaorg ni?

So .. wahai Lelaki-lelaki Melayu terakhir yg kacak brgaya dan masih 'bachelor' .. nampaknya saingan korang bukan calang2 org. Jgn kata gadis2 melayu .. Jelitawan dunia pun boleh trgoda. Hahaha .. Jadi bujang tua la korang.
.

P/s :- Rupa2nya betul yang hitam itu menawan dan metallic berkilat itu mahal!! Hahaha ..



You Might Also Like

7 comments

Follow by Email

Like My Facebook

https://www.facebook.com/norzaila.ismail