Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Dah dekat sgt dah korang ..

Hai korang ..
Dah dekat sgt dah korang. Mcmana persiapan ?? Dah ok ke ??  Yg nak balik kg tu dh beli tiket ke belum?? Tiket bas ke .. tiket kapal terbang ke ..  Yg memandu tu .. keta dh servis ?? Dah top up touch n go?? Wah .. pjg tul checklist, kn.



Raya tahun ni walaupun tdk trlalu bersemangat sbb Ayah masih di Wad ICU Hospital Taiping .. aku tetap akan brjln jauh.  Dari Sg. Buloh ke Taiping .. Dari Taiping ke Segamat .. dn dari Segamat mungkin ke Tok Bali .. brgantung kpd keadaan. Akan brusaha sebaik mungkin utk memenuhi impian setiap org yg ingin beraya brsama kami sekeluarga.  Mudah-mudahan prjalanan kita diberkati dan dipelihara Allah S.W.T. Amin.




4 comments:

alinac lover said...

amin...semoga ayah cpt smbuh ya~

hentakbelipat said...

naju melayu belum beli lagi!!..n smoga ayah cepat sihat ok!

bspotgurl said...

wahh kak chik, beraye sakan ni..
anyway, untuk ayah kakchik - semoga cepat sembuh yea!

kakchik@ella said...

alina the beautician :- tq ye dik

hentakbelipat :- gi la beli cepat. Last minit tnggal yg ujung2 je dik

gurl :- tqvm