Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Jonlivia Hotpants - Untuk lebih 'slim'

Hello readers,

Hari ni jom kita bercerita tentang kesihatan dan kecantikan. Kesihatan dan kecantikan memang tak dapat dipisahkan, betul tak?

Menjadi seorang yang suka bersenam, bersukan sambil bergaya, memilih pakaian 'fitness' yang sesuai kadangkala sangat mencabar. 

Kerana Misz-ella besenam 3-4 kali seminggu, kadang bingung kepala tak tau dah nak pakai apa tapi baru-baru ini Misz-ella telah diperkenalkan dengan Jonlivia hotpants dan berpeluang mencubanya. Menarik! Sangat menarik. OK jom kita baca perkongsian Misz-ella tentang Jonlivia hotpants.

Jonlivia hotpants yang mengandungi 4 lapisan Neoprene dicipta khas buat mereka yang mahu menurunkan berat badan melalui proses pembakaran lemak yang diberikan sepanjang tempoh pemakaiannya.

Misz-ella gunakan Jonlivia hotpants saiz S. Jonlivia dijahit dua lapis *lihat jahitan menegak dan jahitan 'x' di garis pinggang* supaya ia lebih tahan dan kuat


Jonlivia hotpants boleh meregang *stretchable* dan disokong dengan bahan yang membolehkan peredaran udara dan memberikan rasa yang sangat selesa pada Misz-ella sepanjang tempoh pemakaiannya.


Jonlivia hotpants yang Misz-ella gunakan adalah yang panjang *full length* dan ada 'strips' di kiri kanan. Ok jom baca pengalaman Misz-ella menggunakan Jonlivia hotpants pulak ye. Menarik ni.

Jonlivia hotpants menyokong otot-otot peha, betis, punggung dan perut sebanyak 41% dan memberikan kesan 'lifting' semasa tempoh pemakaian. Jonlivia sangat selesa, sangat mudah dipakai.


Seharian di Gym .. dari satu mesin ke mesin yang lain. Paling best ialah kesan perpeluhan sepanjang bersenam menggunakan Jonlivia Hotpants adalah 'double' kerana ia dibuat dari bahan yang membantu pembakaran lemak agar ianya lebih efektif *Basah habis Jonlivia hotpants tu selepas bersenam* Kebiasaannya, bila bersenam di dalam Gym berhawa dingin seperti di Fitness First ini, perpeluhan akan buat badan rasa sejuk tapi bila menggunakan Jonlivia hotpants, Misz-ella dapat rasa perbezaannya ~ Ada rasa suam-suam sedikit *means proses pembakaran lemak sedang berlaku* tetapi yang menariknya ialah walaupun perpeluhan adalah berganda, tetapi Jonlivia hotpants tidak memberi kesan gatal, merimaskan atau sebagainya. Ini adalah kerana Jonlivia hotpants dicipta menggunakan teknik yang membenarkan peredaran udara berlaku sepanjang tempoh kita memakainya.

Santai petang di taman ~ Lepas berjalan kaki 5km Misz-ella duduk berehat sambil menikmati ketenangan taman di Desa Parkcity. Selesa. Sangat selesa.


Selain dari itu, Jonlivia hotpants juga sangat 'versatile' dan mudah digayakan di mana sahaja ~  Sarungkan dengan pakaian kasual dan boleh digayakan seperti 'legging'. Lagi satu yang menarik tentang Jonlivia hotpants ialah kerana ianya berupaya untuk memadatkan otot-otot kita, maka ia juga berupaya memberikan kesan 'nampak lebih langsing' .. Best, kan.



Sejak dari hari pertama Misz-ella menggunakan Jonliva hotpants, Misz-ella makin suka dan jatuh cinta padanya .. maka setiap aktivi santai dan senaman kalau boleh nak pakai Jonlivia hotpants .. menariklah Jonlivia hotpants ni .. boleh membantu proses pembakaran lemak, boleh menyokong otot-otot badan yang tertentu, boleh memberi kesan 'lifting' dan penggunaan yang berterusan boleh menurunkan berat badan jika disokong dengan diet yang sesuai. Satu seluar dengan pelbagai fungsi. Best, kan.

Jonlivia hotpants berharga RM188 dan didatangkan khas dengan 'arm shapers'. Bagi yang berhasrat untuk menurunkan berat badan, Misz-ella sarankan you all cuba Jonlivia hotpants ini. Bukan sahaja boleh menyebabkan kita rasa lebih 'slim' sebab ia menyokong otot-otot agar lebih padat semasa tempoh pemakaian, malah ia membantu proses pembakaran lemak dengan lebih cepat dan hasilnya dah tentulah penurunan berat badan. Sambil pakai, sambil bergaya, sambil bakar lemak .. Suka tak? Misz-ella suka!

Maklumat lanjut tentang Jonlivia hotpants boleh didapati di www.jonlivia.com dan jangan lupa LIKE Facebook Jonlivia di https://www.facebook.com/jonlivia/?fref=ts






0 comments: