Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Konsert Yonder Music Live Series By The Lake Anuar Zain & You Batal

Buat peminat-peminat Anuar Zain dan pembeli-pembeli tiket Konsert Yonder Music Live Series By The Lake Anuar Zain & You yang dijadualkan berlangsung pada hari ini 21 Januari 2017 di Panggung Anniversari, Taman Tasik Perdana ini ada satu berita sedih.


Konsert tersebut tidak dapat dilaksanakan kerana Anuar terpaksa akur dengan nasihat Doktor yang mahukan beliau berehat kerana kehilangan suara.



Anuar Zain, yang dijadual mendendangkan 14 rangkaian lagu hit beliau di Konsert tersebut mengatakan ..

Saya memohon maaf kepada semua pihak yang terlibat di atas situasi yang tidak dapat diduga ini. Ia merupakan satu keputusan yang amat sukar dilakukan.

Diharap anda semua dapat mendoakan kesihatan saya.


Sementara itu Pengarah Urusan Wonder Music, Adam Kidron turut melahirkan duka cita  di atas pembatalan Konsert Yonder Music Live Series By The Lake - Anuar Zain & You.

Pihak kami difahamkan Anuar telah kehilangan suaranya pada hari ini dan dinasihatkan agar tidak meneruskan konsert seperti yang direncanakan.

Biarpun ia amat mendukacitakan pihak kami dan peminat, namun kami perlu mengutamakan kesihatan beliau. Semoga beliau cepat sembuh. Beiau sememangnya seorang yang Hear Forever dalam hati semua ~ Adam 

Buat pembeli-pembeli tiket Konsert ini, sebarang informasi terkini terutama mengenai tiket, akan dimaklumkan dalam masa terdekat.

Misz-ella tumpang sedih dengan tahap kesihatan Anuar Zain dan berdoa agar beliau segera pulih dan boleh meneruskan rutinnya seperti biasa. In Sha Allah. Amin.









0 comments: