Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Kinohimitsu Beauty Bar di Sasa Cosmetics, Aeon Tebrau City


Hello readers ..



Kinohimitsu ~ Jenama minuman kecantikan no. 1 di Malaysia baru-baru ini telah membuka Beauty Bar pertamanya di Malaysia bertempat di SASA Aeon Tebrau City, Johor. 



Majlis pembukaan rasmi Beauty Bar Kinohimitsu dilakukan serentak dengan pelancaran Collagen Day, sebuah pergerakan yang dianjurkan oleh pihak Kinohimitsu sendiri bertujuan untuk mendidik wanita di pelbagai peringkat kehidupan agar menghargai tubuh badan mereka dan merasa gembira serta lebih yakin dengan kecantikan kulit yang mereka miliki.



Tarikh 28 April 2017 dipilih sebagai Kinohimitsu Collagen Day dengan tema LOVE YOURSELF 



Ms Jeniffer Chin, Chief Operating Officer Kino Biotech dalam ucapan pembukaan menyatakan tentang matlamat Kinohimitsu dalam meningkatkan kesedaran masyarakat, wanita khususnya tentang betapa pentingnya peranan Collagen untuk membantu meningkatkan keyakinan,merasa lebih gembira dan lebih sihat dengan cara menjaga kulit mereka sendiri. 





Majlis perasmian Kinohimitsu Beauty Bar di SASA Cosmetics bersama pihak SASA Cosmetics dan pihak Kino Biotech.


Pengunjung turut diberi peluang mencuba minuman Collagen Kinohimitsu dan private tea party disediakan buat pengunjung yang dipenuhi dengan pelbagai aktiviti berkonsepkan kesihatan dan kecantikan

Antara produk-produk keluaran Kinohimitsu yang sangat bermanfaat bagi kecantikan dan kesihatan ..

Buat pembaca-pembaca blog Misz-ella khususnya wanita, mari kita sama-sama kekalkan kecantikan kulit dengan mengamalkan minuman Collagen Kinohimitsu .. Bila kulit sihat dan cantik, secara semulajadinya keyakinan diri kita akan meningkat, kan. So lets do it, ladies .. get your Kinohimitsu Collagen Drink at any nearby participating outlets today. Jangan tunggu lama-lama .. jom kita sihat dan cantik bersama. Siapa lambat rugi tau ..











0 comments: