Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Bilik Kanan dan Bilik Kiri


Keluar bilik kanan .. masuk bilik kiri. Camtu la rutin aku ari-ari. Ari Jumaat lega sikit sbb yg bilik kiri tu tak masuk. Mentang2 org Pantai Timur .. off day pun dia ikut sana gak. Hehe ..

Kdg2 bengang gak. Dua2 nak attention aku. Yg bilik kiri tu lagi over. Smpai Kariah Masjid dia pn aku nak kena jaga. Sejak bila Kariah Masjid duk dlm 'Job Spec' aku eh? hehe ..

Skrg ni bahu ada ringan skit.  Projek SRA Bkt Jlutong dah siap .. lagi 4  projek yg aku handle pn dijangka siap akhir tahun ni. Tapi tender melambak2 .. masuk yg ratus2 juta je. Staff byk tu gak .. tak nak dia tambah2 .. nak save cost la tu.  Tak kira .. nak gak bonus 6 bulan!! Hahaha .. blh dapat ke?? Jom berangan ..


2 comments:

kakyon said...

Wah..besnya dpt 6 bulan bonus.

Unknown said...

pergh.. 6 bulan bonus tu... jom la berangan jugak...hihihi