Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Dan pemenangnya adalah .....

Eleh .. Intro dah ala-ala Malam Anugerah Sri Angkasa la pulak!! Ha3 .. Bkn aku la weih kalo skema camtu.

Hari tu kan aku ada buat n3 tentang sapa dapat no. 100. Wah .. aku pun tggu la sapa gerangan Follower bertuah itu. Kalo pompuan aku bagi Givenchy parfume. Kalo lelaki aku bagi benda len.

Tunggu punya tunggu tgk2 yg menang lelaki. Alahai .. ingatkan pompuan. Simpan balik la Parfume tu. Esok2 aku bagi la sesape yg aku suka. Aku kan gila parfume!! Byk gila stok parfume aku. Yg dok dlm kotak ada lagi dah skodeng brand len kat counter. Sib baik sedar diri tu gila. Ha3 ..


La .. Ke laut lagi aku ni. Sori .. sori .. back to the track. Hehe ..


Follower bertuah tersebut ialah Adik Mohd Aizat Bin Ibrahim. Clap .. clap .. clap .. Adik, your gift is otw n mekaceh sbb jadi Follower akak yg sokmo ke laut ni ye. He2 .. Esok2 bila free InsyaAllah akak parking kat tmpat ko lak.















4 comments:

Unknown said...

kak cik!nk hdiah gk..huhuh

Misz-ella said...

tnggu ...

farsweethome farah,faris,farisa said...

kak chik naklah jugak perfume tu...ades junpun jenis collect perfume lah... tapi lama dah tak teruskan hobi tu. mahal seh.....Masa anak dara dulu beli perfume tak hiingat kak...main beli jer....kalau tak cecah ratus2 jgn ckp ler 1 perfume tu

Misz-ella said...

Tgh carik idea la ni .. jun tnggu pengumuman kat sini eh ..