Kalo dtg bagi salam ..

Wednesday, September 22, 2010

Kalo dtg rmh aku ni bagi la salam weih .. Aku nak la tau sapa tetamu2 aku. Tak kira la ko org besar ke .. org kecik ke .. aku layan sama je. Bukan aku nak sambut dgn bunga rampai beraromateraphy pun. Karpet merah pun aku tak sempat nak bentang!! Hahaha ..

Nak lak kwn2 lama aku tu (well .. u know who u are). Kang aku ckp ko tak dtg kang ko marah. Mana la aku tau ko dtg ke tak .. salam pun tak bagi. Pasni korang bagi salam eh. Kalo terlebih rajin sila la komen. Aku suka!! hehe ..

Aku nak pantun jap ah. Lama dah tak berpantun ni..

Ketupat pulut ketupat beras
Kalo blogger yg dtg aku balas  (dgn syarat ko bagi salam .. baru la aku boleh jejak ko balik) hehe ..

You Might Also Like

4 comments

Follow by Email

Like My Facebook

put your fb fan page like here