Wednesday, September 22, 2010

Kalo dtg bagi salam ..

Kalo dtg rmh aku ni bagi la salam weih .. Aku nak la tau sapa tetamu2 aku. Tak kira la ko org besar ke .. org kecik ke .. aku layan sama je. Bukan aku nak sambut dgn bunga rampai beraromateraphy pun. Karpet merah pun aku tak sempat nak bentang!! Hahaha ..

Nak lak kwn2 lama aku tu (well .. u know who u are). Kang aku ckp ko tak dtg kang ko marah. Mana la aku tau ko dtg ke tak .. salam pun tak bagi. Pasni korang bagi salam eh. Kalo terlebih rajin sila la komen. Aku suka!! hehe ..

Aku nak pantun jap ah. Lama dah tak berpantun ni..

Ketupat pulut ketupat beras
Kalo blogger yg dtg aku balas  (dgn syarat ko bagi salam .. baru la aku boleh jejak ko balik) hehe ..

4 comments:

tajnur said...

Assalamualaikum.
InsyaAllah kita tetap bagi salam, tidak kira kita bertandang rumah/blog orang, begitulah adatnya dan hukumnya w/pun `Aku orang kecil
Engkau orang besar, Kau ibarat gajah
Ku hanya semut merah`
Eh! ini lirik lagu `semut merah`

kakchik@ella said...

mekaceh tajnur .. sejuk dengar komen awak yg berhemah. hehe ..

Sumijelly said...

assalamualaikum ya tuan rumah...hehehehe


tak per.. org tak moh tinggal jejak, mungkin dia pemalu kot..hehehe

Sumijelly.com

kakchik@ella said...

walaikumsalam ..

u betul kot sumi, dia malu. hehe ..