Thursday, July 26, 2012

Emosi


I'm happy and sad.
Tuhan maha kaya .. bermacam nikmat emosi diberi  pada HambaNya.
Dia ada perancanganNya yang tersendiri untuk kita. Dia tau apa yang terbaik untuk kita.
Moga semua urusan kita dipermudahkan.

Salam Jumaat, kawan-kawan.

18 comments:

Tina Othman said...

amin, inshaallah

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

kalau takda rasa sedih takkan ada rasa happy kan :))


ceria-ceria selalu KC..

Rai said...

insya allah..walau pun kadang2 saya sedih dengan apa yang berlaku tapi sebagai hambaNya kita kena yakin inilah yang terbaik utk kita..

ceria selalu ya KC..

faraherda. razalan said...

Smlm sy gembira. HAri ni sy sedih. Hidup ni mmg caca marba. Klu statik, tak de variasi dlm kehidupan kita nanti. Lagi tak syok.

=D

kakchik@ella said...

Tina, TQ.

Faraherda razalan .. betul tu.

Rai .. life mmg camtu, kan.

Rina .. betul sgt2.

♥MAMASYAZA♥ said...

betul tu kak, perancangan tuhan adalah yang terbaik dari perancangan manusia. apapun semoga dipermudahkan segalanya. amin

Anonymous said...

kenapa pagi2 lagi dh emosi? Memang Tuhan telah menentukan Segala2nya untuk kita tapi kita kenalah berusaha untuk mencapainya

Anonymous said...

kenapa look sad je kak, macam orang ada masaalah je? Hidup ni kenalah ceria2 sikit. Setiap masaalah ada penyelesaiannya, selesaikan dgn cara baik, nanti akan nampak ceria semula.

Chekgu Azrine said...

semoga kak kc ceria2 sellau ye..salam 7 ramadhan..

PUTUBAMBU said...

roda sentiasa berputar kan kakchik...

gitulah hidup kita semua...

Ardini Humaira said...

semoga dipermudahkan segala urusan KC, ya.. amin
:)

luvmum said...

moga dipermudahkan salam jumaat kak ella...

Hidayah Bach said...

insyaAllah..selamat berpuasa kak chik..
:)

kasihibu said...

semoga di permudahkan segala urusan, setiap perasaan yang kita rasa tu ada hikmahnya kan?

Anonymous said...

I have a problem with the overall premise of your article but I still think its really informative. I really like your other posts. Keep up the great work. If you can add more video and pictures can be much better. Because they help much clear understanding. :) thanks

anaa said...

ella kan strong... kecik je tu kan.. :) .semoga dipermudahkan urusan..

Alin Marlini said...

Betul kata2 Kakcik tu..Allah Maha Mengetahui..

Salam Hari Jumaat yang awesome!

Peri PiA said...

bab2 emosi ni,tabik dgn KC
Take care kc