Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Hospital. Clay Art. Grill Salmon. Berlin.

Masih tak jumpa rentak mengupdet gara-gara Misz-ella bizi.  Terlalu banyak perkara nak fikir, terlalu banyak benda nak buat .. terlalu perlu berada di sini sana .. till i only have a few time left for myself but i enjoyed it very much.

Hospital Uitm .. berulang alik ke sini menziarah dia.  Moga cepat sembuh dan boleh pulang segera.

A plate of Grill Salmon .. i'm happy with it. Banyak benda baik berlaku tapi i tak nak kongsi. Kedekut jugak eh i ni kadang-kadang .. hehe.

Clay Artwork by my Darling Umi. Lawakan tiang buluh dari tanah liat ni.

Jadi tamu di PatiSatu Studio milik Umi dan Syukri. Kat sini, every corner is All about Art .. tak jemu mata memandang.

Certain people  are so special to me and one of them is Umi .. antara kawan berstatus Kesayangan. Lepas Class kita 'selfie'. Basah baju dek mandi peluh. Best ooo exercise.

Orang tu nak pergi Berlin minggu depan .. 10 hari je tak lama .. 10 hari je kononnya .. tapi cukup untuk buat saya rindu kat dia nanti .. sob .. sob .. sob ..

Antara sebab saya suka exercise ialah sebab Saya Suka Makan. Red Velvet RM10 satu di Secret Recipe. Sedap dan sangat buat 'tummy' hepi. Eat and burn .. camtu la saya hari-hari. Life is Fun, kan.


5 comments:

Kakcik Nur said...

Kita corakkan perjalanan hidup kita, kan... :)

faraherda.razalan said...

Itulah dia, KC yg positif! Tak berubah, mmg mcm tu. Hehehehe!

CikLily Putih said...

cantiklah deko kat tiang buluh tu ek

Kniedaz said...

kita je yang boleh buat diri kita happy..salah satu caranya sentiasa dikelilingi org/benda yang kita sayang...kan?

Diana Rashid said...

nak buat macam kakchik jugak la..suka exercise sebab suka makan..heheh..buat masa ni masih lagi suka makan berbanding exercise..eekkeke