Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Lepat Pisang Tradisi Mama




Dan akhirnya .. hajat nak makan Lepat Pisang airtangan Mama tercapai.  Abah beli daun pisang .. lepas dua hari baru Misz-ella berjaya cari pisang. Ya Allah seronok tak terkata sebab susah sangat nak cari Lepat Pisang sesedap yang Mama buat sekarang ni - Lepat Pisang yang lemak intinya dan manis semulajadi pisang rasanya. I am very happy. Alhamdulillah.

4 comments:

Diana Rashid said...

alahai..sedap nih.saya pun suka lepat pisang..tapi jarang buat sebab susuah nak cari daun pisang..kena pi pasar baru ada.

Diana Din said...

buat sendiri baru puas nak makan, kan?? -_-*

lia ummiirfan said...

lepat ni memamg evergreen gitu kan? :))

Aimie Mokhtars said...

sedapnyaa