Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Lawak Abg Bo

Lawak Abg Bo harini memang betul-betul lawak .. sampai keluar airmata Misz-ella ketawa.Hai la Abg Bo .. lawak kau setaraf Maharaja Lawak Mega.  Malu i tau bila kenangkan balik how i laugh just now.

Sapa Abg Bo? Abg Borhan? Abg Bola? Abg Boboi? Abg Boroi? Abg Botak? Abg Bobby? Abg Bond? Syhhhhh ... biarlah rahsia kami sahaja.



Sambil gelak, sambil layan Pulut Mangga. Hmmmn .. yummylicious!!

























7 comments:

Amin A. R said...

apa lawaknya? mana tahu boleh tumpang gelak sekali :)

aima said...

pulut nya color ijau ke Kc? terlampau mengiurkan, rasa nak cari mangga ni...esok pasar tani....huhu...

Mama Lina said...

one of my fav dessert, dap at kalau mangga manis, pulut & santan masin2...meleleh air liur tgk pic dlm entry yg ini...

Kesuma Angsana said...

yg ni tak lawak KC tapi sedap ! alamak terliu tgk mangga tu

gadisBunga™ said...

e'ehhh..dah lama saya tak makan pulut mangga ni. sejak duduk di JB ni lah. :D

sahromnasrudin said...

suka tgk warna kuning tu..sgt cantik....

Crew Fathi said...
This comment has been removed by a blog administrator.