Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Lauk kita minggu lepas

Sebenarnya Misz-ella ada banyak benda nak cerita. Tapi disebabkan dilanda symptom "biar aku peram dulu ye" .. maka jom la kita cuci mata dengan Entry lauk pauk sahaja.

Ayam Masak Sos Tiram kesukaan Aiman

Ikan Bawal Sweet Sour ni pun Aiman punya 
Seekor dia makan seorang

Yang ni Misz-ella punya feveret. 
Kak Senah beli, Misz-ella tukang goreng

Desert Kek Lapis Indonesia perisa Coklat

Hahaha .. Tempe!! Feveret Misz-ella ni .. 
ubat awet muda la, kononya. Hehehe.

Misz-ella masak 8 ketul Asam Pedas Ikan Merah ~ sebahagiannya bawak ke ofis dan makan ramai-ramai. Dorang suka la pulak masakan i. Ecece .. i  mula la perasan. Hehehe.



7 comments:

Mooniqueen said...

tempe tu kalau makan cicah sambal kicap, fuhhh lupe dunia KC...

Mat Gebu said...

Tiba-tiba ai pun tersuka juga...hehe...

Kakcik Nur said...

Petang ini kakcik malas nak masak...

Kniedaz said...

betul tu tempe cicah sambal kicap...sangat heaven!

Jojet said...

tempe goreng berlada, isi ikan bilis, isi kacang..perghhhhhh! mabeles!

diana said...

agak lama tak makan tempe..minggu ni selera makan tertutup..nampak tempe kakchik rasa teringin pulak..

YanaUjang said...

asam pedas is my favvy! adeyy nk dtg rmh kc mkn asam pedas molehh??hoho~ :p