Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Pegang Kuat-Kuat.

Semalam, dia pegang tangan saya kuat-kuat .. seakan tidak  mahu saya ucap Selamat Tinggal. Saya terkedu, dalam hati ada tanda tanya "Kenapa"? Berat sangatkah hati nak lepaskan saya pergi? Tapi saya berjaya lepaskan diri. Hmmm .. sampai sekarang saya masih keliru akan tindak tanduk dia itu.

Terfikir tak? Terfikirkah kita akan perkara ini ~ Kenapa benda yang sudah dalam genggaman tiba-tiba terlepas pergi? Kenapa? Kerana kita tak cukup jaga? Atau kenapa?

Saya rimaslah bila orang keluarkan kata-kata "Aku hanya mahu dia" pada saya. Kesimpulannya, Pegang Kuat-Kuat apa yang kita ada. 


9 comments:

Sukma Haron said...

kadang-kadang yang pegang kuat-kuat pun boleh terlepas juga, akibat dari sikap masing-masing yang tak boleh bersabar....!!!

Sukma Haron said...

Kekadang yang pegang kuat-kuat pun boleh terlepas juga, akibat sikap masing-masing yang tak boleh bersabar...!!!

:: Mrs.Eady :: said...

betul..

Tina Othman said...

arr sapa/apakah itu kc?

Madam Lala said...

pegang2 kuat2 jgn smpi lepas....

Semut Senyum said...

selalunya bila tak de baru nak hargai..

pegang kuat-kuat, jaga baik2...
moga dapat teruskan hidup dgn lebih bersmangat! =)

Dunia belum berakhir.. =)

ساريده سنين said...

kalau itu bukan rezeki nk buat macamana..tetapi kalau itu dah rezeki walau macamana pn akan dpat juga...

diana said...

pegamg kuat2 kang bengkak pulak..hehee

Daddy Ziyyad said...

tapi kalau dah takdirnya terlepas, pegang sekuat mana pun, terlepas lah ia...;)