Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Anak no. berapa?

My darling Maiza share this at our WatssApp group and i wanna share with you here.


No. 4 ~  Baik dan Bergaya
Tehehehehe .. Bergaya la sangat Misz-ella tu ye? 

Saya No. 4 .. awak no. berapa?


8 comments:

Cik Eka said...

eka anak no 1. Eka garang. Hehehe. Tapi manja.

YanaUjang said...

sy ank pertama! mihmih

~ Huda Qamar~ said...

kite ada 8 beradik & no. 5. mcm betul je heheh =P cepat panas & cepat sejuk takde simpan lama2.

tapi yg no. 2, 3, 7 tak berapa kena sgt. sama ada kena salah satu atau tak kena langsung. tapi kalau tgk turutan tu mcm byk yg kena la kalau ikut adik-beradik org lain =)

nice sharing. tersenyum kite di pagi hari.

Rai Ourkizuna said...

saya baik tapi tak bergaya.. no 4 T_T

Irfa said...

no 1
tp adik saya no 2 dan 3 tu mcm tak sama langsung dgn personaliti diorang
hahaha

ct cheery said...

saya no 4 jugak tapi xbergaya kot..baik tu yeh rasanya..hihi

diana said...

No 3...
manja tapi tak matang..hehe

Sukma Haron said...

saya no. 3....hoho