Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Masak Laju-Laju

Harini mak masak laju-laju.  11:30 chek in, 12:00 da chek out. Wahhhh .. mcm Emejing Res hidup aku.

Lets chekidaut apa yang Misz-ella dapat masak dalam masa setengah jam.

Ikan Cencaru Sambal Kicap

Brocolli, Carrot, Cauliflower dan Mushroom dengan Sos Tiram.

Walau hanya 2 hidangan, memadailah dengan famili kecik kami.  Dengan lafaz Bismillah .. jom kita makan.


4 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

jom tgk! huwaa...sedap nyer ikan tuh!

Irfa said...

sy pun penah kena tegur sbb masak laju..hihi,oklah janji ada rasa

faraherda.razalan said...

2 ekor ikan je KC? Ckp ke? Klu kami 3 beranak ni, mst nak kena sorang sekor. Huhuhuhu...

Sukma Haron said...

simple dan sedap.....