Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Jumaat Akhir Bulan Sebelas

Jumaat akhir bulan Sebelas 2013 .. Duk sorang-sorang makan kat Kopitiam. Hmmmm ... masakan nya teramat lah tak sedap. Tapi Redho .. so pelan-pelan habis jugaklah Misz-ella telan. Sayang kau buang rezeki. Teringat kata-kata Encik Boss saya yang dulu .. JANGAN MEMBAZIR. Paling best ayat dia .. "I makan tak kedekut tapi jangan membazir'. Betul, kan. Jangan membazir sebab membazir itu amalan Syaiton. Allah tak sayang hambaNya yang suka membazir dan buang-buang makanan.  Ramai orang tak cukup makan dalam dunia ni kot .. kita je yang suka buang-buang. So, HENTIKAN. Bila nak membazir atau membuang tu .. Sila bayangkan Si Syaiton. Konfem kau tak jadi buang, kan.


Helloo .. saya la Author blog ni.  Saya memang suka cakap sorang-sorang .. tu pasal membebel kat sini. I tulis u baca. I write you read me. At least tak la i rasa cam orang gila cakap sorang-sorang, kannn. Tenkiuuuu for reading me.

Rempah Kambing Panggang Istimewa tu kan, dapat sambutan yang sangat menggalakkan. Terima Kasih sebab percaya akan selera saya. Terima Kasih order dengan saya. Now i want to re-order from the Supplier so that i can share with many many people. Tak mahal pun .. murah lagi dari harga yang kedai jual. Meh arr beli. Email saya kat kakchik_ella@yahoo.com ye.

Nama kakchik tu kan, is nickname in my family. Nama Ella tu kan, officemate masa mula-mula kerja dulu bagi. Ella sana .. Ella sini. Mula-mula kekok .. lama-lama Ok dah. Nama betul saya kan ... ehh .. Rahsia. Tak yah tau la ye.

Jumaat Akhir Bulan Sebelas 2013 .. Kita servis itu CRV. Sayang kau kat Encik SUV aku tu. Mau tukar .. mau tukar tapi tak jadi-jadi. Bukan kerana tak mampu tapi sebab I LOVE YOU. Barang-barang kesayangan ni, kan .. makin lama makin berharga, makin kita sayang, kan. I donno la you all .. kot makin lama makin benci but for me .. makin lama makin love you forever.

OK la ye .. Misz-ella got to go now. Bye. Bye. Bye korang semua. Selamat Berhujung Minggu.














0 comments: