Thursday, August 26, 2010

Bapak marah ..

Bapak marah ..
Bila bapak marah .. anak diam je ..
jgn lawan ..

Tak kira la btl atau tidak ..
kasi dia menang 
Dia kan org tua .. 
bagi muka kat dia sikit la ..
Kalo lawan kang makin besar lak ..

Ambek ko .. Menang tanpa brtanding ..

Hehe ..




8 comments:

Prince Halilintar said...

betul..betul..yang tua dihormati yang mude dikasihi..

echah mashuri said...

uhhuhu....org tua dia lbh mkn grm dulu

kak ina kl said...

betul tu..orang tua ni kalau kita sanggah pun dia nak merajuk..biarlah kan kita beralah..esok kita dah tua camtu jugak kan.


sk11 tu mahallah..kena simpan RM50.00 satu bulan baru boleh beli bila dah cukup 5-6 bulan..akak pakai oil of olay ajer

~ ReD ~ said...

kalau ayah marah, x berani nak bertentang mata pun..isk3

PERHATIAN!!! Friendly Blogger Award Untuk Blogger. Sila Amik!

Review Filem Vampires Suck

Backlinks Boleh Meningkatkan Jumlah Trafik Ke Blog

kakchik@ella said...

Prince : k ela stuju 100%

kakchik@ella said...

mahsuri : jgn trlebih sdah .. nnti kena darah tinggi. hehe ..

kakchik@ella said...

kak ina : btl tu kak. Entah2 ela esok tua lgi teruk .. hehe ..

SKII tu mmg mahal kak tp pack dia besar2 .. blh pkai lama .. pastu sgt2 brkesan tau ..

kakchik@ella said...

Red .. btl.K ela pn tak berani.